• RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

KRONAN Kronan Elsykkel for damer Rapp 7-girs

Kronan Elsykkel for damer Rapp 7-girs
Beskrivelse

Elegant 7-girs klassiker med hjelpsom elektrisk drift og herlig komfort

Er du tiltrukket av tidløs design og klassiske former samen med hjelpsom elektrisk støtte og praktisk lavt innsteg, er Kronan Rapp D7 Dame sannsynligvis perfekt for deg. En solid elsykkel uten unødige detaljer, likt av både menn og kvinner, unge som eldre. Den karakteristiske bøyde rammeformen har utviklet seg til fullkommenhet, men beholder fremdeles sitt tradisjonelt elegante uttrykk. Et praktisk transportmiddel for vanlige hverdagscyklister som enkelt ønsker å gli gjennom byen på en stilig klassiker, og setter pris på pålitelig ytelse, høy komfort, smidig fremkommelighet og rask manøvrerbarhet. En solid hverdagssykkel med eksemplarisk lavt innsteg som gjør at du komfortabelt kan tilbakelegge lange distanser uten tretthet, pustebesvær eller utmattelse. Å transportere store laster er ikke et problem; med en solid sykkelkurv foran og en stabil bagasjebærer bak, takler sykkelen dine transportbehov med enestående effektivitet. 

Nøkkelen til suksess!

  • Robust, men lett aluminiumsramme med klassiske linjer og elegant integrerte komponenter
  • Pålitelig elmotor fra Ananda (M108VD) med 30Nm, diskret plassert i forhjulsnavet 
  • Batteri (468Wh) plassert lett tilgjengelig på bagasjebæreren for stor rekkevidde 
  • Klar LCD-skjerm med 5 assistansenivåer å velge mellom (opp til 25 km/t maksimalt)
  • Bergsikker drivlinje med 7 navgir som krever minimalt vedlikehold og er både pålitelig og driftssikker 
  • Stabile 28-tommer hjul med grepssikre dekk som klarer ujevne underlag svært godt
  • Pålitelige bremser som gir et moderne utseende uten ekstra unødvendig vekt
  • Justérbar komfortsadel og styr som lar deg finne din ideelle kjørestilling 
  • Belysning og skjermer som lar deg sykle trygt uansett værforhold og årstid
  • Stabilt støtte som gir et pålitelig grunnlag når sykkelen ikke er i bruk
  • Enkelt vedlikeholdsbehov takket være en ukomplisert konstruksjon
  • Og du, den fungerer like godt i byen som på landet

Aluminiumsramme med ikonisk design og avslappet kjørestilling

Det robuste skroget er laget av en aluminiumsramme med ikoniske former, designet for at du enkelt skal finne en behagelig kjørestilling med nesten panoramautsikt. En gjennomtenkt klassiker som noen kanskje ville kalt gammeldags, men ikke la deg lure av den klassiske estetikken - under overflaten benyttes moderne teknologi for å sikre en komfortabel opplevelse i setet.

Når fantastisk elektrisk støtte kombineres med en nesten ubrytelig drivlinje

Kraften leveres av en pålitelig navmontert elmotor fra Ananda (M108VD) med 30Nm dreiemoment, kombinert med et kraftig batteri (468Wh) lett tilgjengelig på sykkelens solide bagasjebærer. Dette betyr rikelig med miljøvennlig kraft som gir det lille ekstra både i ben og lunger. Den assisterer opp til en hastighet på maksimalt 25 km/t, men du kan selvfølgelig sykle raskere med muskelkraft. Selv om motoren i forhjulet ikke gir den samme dynamiske følelsen som en midtmotor, og rekkevidden kan være litt kortere, er prisnivået langt mer attraktivt.

Elmotoren jobber godt sammen med de 7 vedlikeholdsfrie innesluttede navgirene fra Shimano (Nexus), noe som resulterer i lang rekkevidde som dekker de flestes behov. Girsystemet er også godt beskyttet mot fysisk påvirkning samt regn, slaps og smuss, noe som minimerer vedlikeholdsbehovet ytterligere. Vedlikeholdet er behagelig minimalt; litt omsorg, kjærlighet, en dråpe olje og noen servicebesøk her og der holder sykkelen glad og funksjonell i årtier.

Til tross for moderne teknologi, er sykkelen enkelt å håndtere. Du velger enkelt et av de fem assistansenivåene og tråkker i vei, og lar det intelligente systemet ta seg av resten. “Walk assist”-modusen lar deg også bruke elmotoren når du går ved siden av sykkelen (opp til maks 5 km/t). Styrskjermen viser hastighet, distanse og batterinivå - akkurat det du trenger å vite. Med den smidige elektriske støtten navigerer du enkelt i høy fart, både i bytrafikken og på landeveien.

Robuste 28-tommere kombinert med pålitelige bremser

Alt triller på robuste 28-tommere, som sammen med en komfortabel sadel holder deg trygg fra ubehagelige overraskelser. Når det er tid for å bremse, står en pålitelig fotbrems bak og en effektiv rullesbremse foran klar til å sikre jevn nedbremsing i alle slags værforhold.

Utstyrsnivå som forenkler, sikrer og gleder livet på setet

Det generøse utstyrsnivået inkluderer kraftig lys som gjør at du blir sett, solide skjermer som lar deg sykle i all slags vær, og et stabilt støtte. Et godt dekkende kjedeskydd holder buksene dine rene, mens et solid ramlås, grepssikre dekk med innebygde refleksstriper øker sikkerheten. Trenger du å frakte mye last eller kanskje barn? Det er ikke noe problem takket være den romslige kurven foran og den robuste bagasjebæreren bak, som gjør at du kan feste både vesker og en barnestol lett.

Praktisk klassiker med nyttig funksjon og rikelig med kjøreglede

En pålitelig elsykkel med 7 girsom trives i det barske skandinaviske klimaet, og som er utrustet med skjermer, bagasjebærer, kjedeskydd, lås, støtte, reflekser og kraftige lys fra start. Den er ideell for daglig bruk, men fylt med praktisk funksjonalitet som bringer mye kjøreglede til eieren. Det perfekte transportmiddelet for deg som uten problemer vil rulle ned til butikken, pendle til jobben eller besøke kjente, uten å bekymre deg for hvor du skal gjøre av tingene dine.

PÅ DETALJNIVÅ
Artikkelnummer0088986011949
EAN-kode7340130406635
VaremerkeKRONAN
FargeSvart
Produsentens artikkelnummerBC0624226007
Spesifikasjon
PersonaliseringPendling
ModellserieKronan Elsykler
KjønnDame
Damespesifikk 

Damespesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Nei
Elektrisk sykkelJa
Din høyde 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
158-180cm
Passer Høyde (cm)155-160, 160-165, 165-170, 170-175, 175-180
Produsentens fargeSpegelsvart
Rammesett
Rammestørrelse49
-
RammeKronan Aluminium Klassisk Dam
Rammemateriale 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
ForhjulsgaffelStel
Forhjulsgaffeltype 

Forhjulsgaffeltype

En dempet framgaffel er i dag standard på terrengsykler, rett og slett for å takle terrenget sykkelen brukes i. Det finnes også mange hybridcykler med dempet framgaffel, for å gi deg litt mer komfort på grusveier og eventuelle skogstier. Hvis du skal sykle i skog eller på enklere stier, eller mye på grusvei, så er en dempet framgaffel et godt valg!

Stive framgaffler finnes på standard, racersykler og hybridcykler, og passer best for sykler som for det meste skal være på asfalt. Du får en lettere sykkel, en sykkel som føles kvikkere og en sykkel som oppleves å svare bedre på dine bevegelser. Noen nisjede sykler som fatbikes og touringcykler har også stive framgaffler, men da kompenseres det ofte med veldig brede og solide dekk for å gi litt av komfortfølelsen tilbake. Hvis du skal sykle hovedsakelig på asfalt, og kanskje noen snillere grusvei, så er en stiv framgaffel helt riktig for deg!

Dempet
FramgaffelmaterialeStål
Forstilling, type fjæringStålfjær
Vandring foran 

Vandring foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

-
Bakgaffeltype 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

ram
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

28"
Årsmodell2023
Hjul
HjulKronan Elcykel, svart fälg / silvriga ekrar
ForhjulsnavFramhjulsmotor
BaknavShimano Nexus 7-växlat med fotbroms
FordekkKenda City Brun med punkteringsskydd och reflexrand 45-622
BakdekkKenda City Brun med punkteringsskydd och reflexrand 45-622
Dekkdimensjon45-622
Drivverk
GirspakerShimano Nexus 7-växlat
BakgirShimano Nexus 7-växlat
Kranksett170 mm vevarmar, 38T klinga
Kjede1-delad För navväxel
Kassett19T
Komponenter
ForbremseShimano Rullbroms BR-C6000-F
BakbremseShimano Nexus Fotbroms
Styrelager8
StyreAluminum Komfort 25,4 mm
StyrestemJusterbar höjd & vinkel på styret, Aluminium 25,4/270/45
SetepinneSilver Aluminium med justerbar vinkel av sadel
Bremsetype 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Fotbrems
Antall gir 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

7-giret (1 x 7)
GirskifterserieShimano Nexus
Framgirserie 

Framgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvsagt fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreves mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner forskjellige merker eller landeveissykkel vs. terrengsykkel, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveissykkelSRAM terrengsykkelSRAM landeveissykkelShimano navgir
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus
Tourney
Ingen forskifter
Bakgirserie 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Nexus
Motor
MotorAnanda M108VD
Motorplassering 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Forhjul
Motoreffekt 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
MotorlydnivåLav
Dreiemoment 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
30 Nm
SensorerFart, Kadens
Maksimal assistansehastighet 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Maksimal rekkevidde 

Maksimal rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under ideelle forhold (varmt vær, få bakker, få start og stopp samt flatt underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er hovedsakelig hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel osv.)

90 km
Elektrisk systemAnanda
Batteri
BatteriGREENWAY YJ145, 468wh 36V 13Ah, standard BMS 10S5P
BatteriplasseringBagasjebrett
Avtagbart batteriJa
Batterikapasitet (Wh)468
Batterikapasitet (Ah)13
Spenning-
Batteri inkludert?Ja
Batterilader2A
Kan lades på sykkelenJa
Lader inkludert?-
Visning
Avtagbar skjermNei
DisplayplasseringVenstre
LadestasjonNei
Assistansenivåer1, 2, 3, 4, 5, Off, Walk
SykkelassistanseJa
Sykkelutstyr
BelysningFram: Retro Sport LED StVZO 20 LUX, Bak: Edge 2-LED. Båda lampor är kopplade till Cykelns Batteri, av/på genom att hålla in plus-knappen på displayen
SkjermerJa, i plåt
StøtteJa, justerbart
BagasjebrettJa
KurvNej
LåsAXA Defender SSF-Godkänt & Kompatibel med Plug-in Kätting, DPI, RLC Plus och RLC plug-in
Håndtak/StyretapeErgo Brun, 120/90 mm
PedalerCitypedal med reflex
SeteSelle Royal Alpine Dam Brun
AnnetRingklocka
Sykkellås
FG-godkjent 

FG-godkjent

Om sykkelen din blir stjålet, krever vanligvis forsikringsselskapene at den må ha vært låst fast til et fast objekt med en FG-godkjentt lås. Tenk derfor nøye gjennom før du bestiller en altfor enkel lås som kanskje ikke er godkjent.
Ja
KUNDENES MENINGER
Også tagget i

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY