• RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

KJØPSVILKÅR

Bestilling

Bestillingsprosessen

Spobik AB, organisasjonsnummer 559155-6633 ("Bikester") driver nettstedet Bikester.no. Disse vilkårene gjelder fra 2024-05-02.

Hvordan vi viser priser og hva som er inkludert

Prisene som er oppgitt på bikester.no er inkludert merverdiavgift (moms). Prisene inkluderer i noen tilfeller gratis frakt innen Sverige, for eksempel under en kampanje, i alle andre tilfeller tilkommer frakt.

Bestillinger

Disse kjøpsvilkårene gjelder når du som forbruker foretar en bestilling på hjemmesiden. Alle bestillinger gjøres via www.bikester.no. Ved kjøp bekreftes det at du har akseptert denne avtalen når du mottar en ordrebekreftelse per e-post til den e-postadressen du har oppgitt ved bestillingstidspunktet. Bikester inngår ikke avtaler med mindreårige (under 18 år) uten verge sitt samtykke. For øyeblikket kan avtaler kun inngås med kunder med leveringsadresse i Sverige. Alle bestillinger håndteres innen 24 timer (normal arbeidsuke, gjelder kun hverdager). Via din innlogging kan du selv overvåke bestillingen din. Med produktene følger en bruksanvisning i fysisk eller digital form hvis det er nødvendig for bruk av produktet, normalt skal bruksanvisningen være på svensk eller engelsk.

Avbestillinger

Bikester jobber alltid for å redusere leveringstidene, vanligvis behandles din ordre umiddelbart etter gjennomført kjøp. Har du bestilt en vare, må du først hente ut din ordre for deretter å returnere den til oss.

Sykkelforsikring

Ved kjøp av sykkel hos oss er det inkludert tre måneders kostnadsfri forsikring fra Solid Forsikring. For å benytte forsikringen må du selv aktivere den ved å gi oss beskjed via e-post. Send oss en e-post merket "Sykkelforsikring" som inneholder ditt ordrenummer samt 10-sifret personnummer til [email protected]. Vi vil deretter komme tilbake til deg med ditt registreringsbevis når din ordre er ferdigbehandlet, vær oppmerksom på at det kan ta noen dager. Les fullstendige vilkår her, for andre spørsmål om forsikringen, vennligst kontakt Solid Forsikring direkte.

Montering av sykler

Vi monterer (både sykkel og eventuelle tilbehør), justerer og tester alle sykler før levering. For å få plass i esken må vi imidlertid vri styret og skru av pedalene før sykkelen sendes til deg. Du må derfor vri opp styret og skru på pedalene når sykkelen når deg. Sykkelkurver leveres ved siden av ettersom de ikke får plass i esken. Ved kjøp av en barnesykkel 12, 14, 16 og noen 20" størrelser, kommer sykkelen levert i fabrikkesken. I disse tilfellene er det noen flere trinn for deg å montere selv.

Betaling

Vår side er sikker, det vil si at opplysninger som for eksempel passord og kredittkortnummer er private. Vi tilbyr sikker og smidig betaling via Klarna Checkout både i butikk og online. Ingen kortopplysninger lagres hos oss, de lagres hos vår samarbeidspartner Klarna. Kortbetalinger som håndteres av Klarna er PCI-DSS-sertifiserte og lisensierte for 3-D Secure (Verified by Visa og MasterCard SecureCode). Du kan velge mellom følgende betalingsløsninger:

Kortbetaling

Betaling med kort skjer i henhold til gjeldende regler for online-betaling i Sverige og EU. Vi bruker Klarnas sertifiserte kortbetalingløsning.

Vi aksepterer følgende kort: Visa, MasterCard, American Express. Pengene reserveres på din konto ved bestillingstidspunktet og trekkes fra din konto når vi sender varene.

Klarna

Betale direkte

Du kan velge å betale direkte i kassen uten å oppgi verken kortnummer eller passord.
"Betale direkte" er akkurat så smidig som det høres ut.

Betale senere

"Få først. Betal senere." betyr at du først får hjem varene dine og kan prøve og tenke gratis i 30 dager før du betaler. Skulle noe være galt dekkes du dessuten av Klarnas kjøperbeskyttelse.
Vi tar ut en fakturaavgift på 0 kr per kjøp. Ved sen betaling sendes en påminnelse til deg der du pålegges å betale en påminnelseavgift. Har du handlet for under 60 kr tilkommer en påminnelseavgift på 29,00 kr, og har du handlet for 60 kr eller mer tilkommer 60,00 kr i påminnelseavgift. Også en forsinkelsesrente på 24,00 % pluss gjeldende referanserente tilkommer. Skjer ingen betaling etter dette, kan kravet bli overlevert for inkassobehandling der ytterligere inkassokostnader kan tilkomme.
Når du velger å betale med faktura, gjør Klarna en kredittvurdering. Hvis en kredittopplysning tas, vil du bli informert om dette samt få en kopi av kredittopplysningen sendt per post eller e-post.

Hvordan fungerer det?
Det vanligste er at fakturaen sendes til e-postadressen du oppgir når du gjør kjøpet ditt, i noen tilfeller sendes den via post eller i pakken. Derfor kan det ta forskjellig tid før du mottar fakturaen, siden den sendes i forbindelse med at bestillingen din sendes.

Håndtere dine fakturaer

Logg inn her eller via Klarnas app for å se og håndtere alle fakturaer. Du kan for eksempel betale med ett klikk eller forlenge betalingstiden.

Del opp

Nå kan du enkelt dele opp fakturaen din på 3, 6, 12, 24 eller 36 måneder. Når du velger å delbetale, inkluderes fakturaen i din kontofaktura som sendes til deg i midten av den kommende måneden.

Del opp fakturaen din:
1. Logg inn her eller i Klarnas app.
2. Velg hvilken faktura du vil delbetale.
3. Klikk på "Betalalternativer" og deretter på "Delbetale".
4. Velg antall måneder som du ønsker å delbetale. Ferdig!

Til Klarnas vilkår her

Problemer?

Uansett hvilken tid på døgnet du får problemer, er Klarna tilgjengelige på chatten og hjelper deg med å finne løsningen. Døgnet rundt. Tjuefire syv. Begynn med å logge inn i Klarnas app eller klikk her.

3D–Secure

Bikester.no nettsted bruker 3D-Secure.

3D Secure er navnet på en tjeneste som er laget for å gjøre Internett-handel tryggere, både for kunder og selgende selskaper. Den er skapt av MasterCard og VISA og er i dag en global standard. Den heter MasterCard SecureCode for MasterCard-kort og Verified By Visa for Visa-kort. Tjenesten er gratis for kortinnehavere og bygger på at kunder skal identifisere seg hver gang et kjøp gjøres på nettet. Det finnes forskjellige varianter av tjenesten på markedet, men den vanligste er at kunder må taste inn et passord ved hvert kjøp for å godkjenne kjøpet. Identifiseringen fjerner risikoen for at uautoriserte personer, som muligens har fått tak i kortopplysninger, kan handle på andres kort.

Les mer om 3D-Secure her.

Kortkjøp og Direktebetaling:

Hvis du betalte med kort- eller direktebetaling, betaler Klarna tilbake pengene til din bankkonto automatisk. Dette gjelder også hvis du har en tilknyttet konto hos Klarna.

Faktura og Delbetaling:

Hvis du returnerer en vare etter betaling via faktura eller delbetaling, bruk dette tilbakebetalingskjemaet så betaler Klarna ut pengene.

Levering

Leveringstid

Leveringstiden og lagerstatus vises på den enkelte produkt på hjemmesiden. Normal leveringstid (til agent) er innen 1-3 arbeidsdager hvis varen finnes på vårt sentrallager i Jönköping. Ved valg av hjemlevering kan det tilkomme 1-2 dager på grunn av speditørens rutiner.

Vi tar forbehold om forsinkelser når leveringsforsinkelsen ligger utenfor vår direkte eller indirekte kontroll. Ved forsinkelser kontakter vi deg uten forsinkelse for å informere om forsinkelsen. Du har da rett til å få en ny leveringstid alternativt heve kjøpet uten kostnad hvis leveringstiden har vært av vesentlig betydning. Ved utsolgt vil vi kontakte deg og tilby et tilsvarende produkt alternativt har du rett til å annullere din bestilling.

Leveringsalternativer & fraktkostnader

Når du bestiller fra Bikester, blir pakken din levert med Postnord, DHL eller Bring. En fraktkostnad tilkommer basert på pakket sin vekt, størrelse og leveringsmåte. Vi tilbyr følgende leveringsmåter:

Logistiktjeneste

Kostnad Forklaring

Bring

99 kr Bring utleveringssted

Bring Hjemlevering*

399 kr Bring Hjemlevering for Sykler

Bring Agent: Pakkene leveres til mottakerens nærmeste utleveringssted eller postkontor. Mottakeren blir forhåndsvarslet med informasjon om hvor han/hun kan hente ut pakken sin.

Hjemlevering*

Bring Hjemlevering: Levering på hverdager 08.00-17.00, som standard uten kvittering. Leveransen skjer til mottakerens dør. Krav om kvittering som tilleggstjeneste. Mottakeren varsles når pakken er på vei, ved lasting for utkjøring samt når leveransen har skjedd. I varselet gis mottakeren mulighet til å omdirigere pakken for leveranse til agent samt å komplettere med leveringsopplysninger som f.eks. portkode.

Kvittering

Når du bestiller hjemlevering vil du også bli bedt om å velge om du ønsker Mottakerkvittering, dvs at du er hjemme og signerer en kvittering på at du har mottatt pakken. Hvis du velger bort kvittering, vil transportøren legge pakken utenfor døren din. Hvis pakken er levert til deg og du ikke har valgt kvittering, har du tatt over ansvaret for den uansett om du har mottatt den på stedet eller ikke. Det betyr også at verken vi eller transportøren er ansvarlige hvis pakken forsvinner. Vi anbefaler på det sterkeste at du velger kvittering og mottar pakken din ved hjemlevering.

Transportskader

Bikester er ansvarlig for varer som skades eller kommer bort under levering til deg. Reklamasjon av synlig transportskade skal meldes umiddelbart og skjult skade innen 7 dager fra mottak av produktene. Ved mottak av forsendelsen er det derfor viktig å sjekke at godset ikke er transportskadet. Kontroller emballasjen, ikke signer hvis emballasjen ikke er hel. Agenten/transportøren må merke på både hans og din kopi av fraktbrevet at emballasjen var ødelagt ved levering. Etter dette er gjort kan du signere. Deretter kontakter du Bikesters kundeservice.

Terminalleie

Terminalleie er en avgift som belastes når din hjemleveranse har ligget et visst antall dager på transportørens terminal i påvente av utkjøring. Hvis du ikke kan motta din hjemleveranse innen fem (5) dager, vil du belastes for terminalleie på 249 kr per dag og forsendelse.

Uavhentede forsendelser

Pakken ligger på terminalen hos transportøren i 7 dager før den automatisk returneres. For pakker som ikke hentes ut belaster vi deg kostnadene for frakt (tur & retur), håndteringskostnad samt terminalleie (les avsnittet Terminalleie). Følgende kostnader gjelder for uavhentede forsendelser:

Agent: Frakt + Retur/håndteringskostnad 258 kr
Hjemlevering: Frakt + Retur/håndteringskostnad + terminalleie 771 kr
Sykler og store varer): Frakt + Retur/håndteringskostnad + terminalleie 3739 kr

Bytte & retur

60 dagers åpent kjøp!

Angrerett

Fra det at du har mottatt din ordre gjelder normalt 14 dagers angrerett, vi på Bikester.no tilbyr 60 dagers angrerett. Du har rett til å returnere enkelte varer eller hele ordren, hvis du ikke skulle være fornøyd.

For å benytte angreretten må du informere oss før angrefristen på 60 dager har utløpt. Senest innen 14 dager etter at du har informert oss om din beslutning om å trekke deg fra avtalen, skal du uten forsinkelse sende varen du angrer tilbake til oss. Angrefristen anses som overholdt hvis du sender tilbake varene før denne fjortendagersperioden har utløpt. Bruk vår returseddel og pakk varene tilbake til oss. Du kan laste ned returseddelen her nedenfor.

Returseddel

Du som kunde har også ifølge lov rett til å bruke Forbrukerrådets standardblankett for utøvelse av angrerett, hvis du ønsker å bruke den kan du laste ned blanketten her nedenfor.

Forbrukerrådets standardblankett

Unntak gjeldende angrerett

Ved fjernsalg og hjemmesalg har du ikke angrerett hvis du kjøper matvarer som f.eks kosttilskudd og energibarer og andre artikler som klassifiseres som matvarer. Obs! Uåpnede/plomberte forpakninger av for eksempel kosttilskudd anses ikke som unntatt. Angreretten gjelder ikke i det hele tatt for varer som er produsert eller endret i henhold til dine spesifikke ønsker, for eksempel montering av egensammensatte sykler. Ved kjøp av hygieneprodukter eller undertøy, må forseglingen ikke være brutt, slike varer med brutt forsegling kan ikke returneres.

Retur

For å benytte deg av angreretten, må du fylle ut returseddelen. Returseddelen finner du på baksiden av din ordrebekreftelse eller ved å laste den ned her. Pakk returseddelen sammen med produktet i en godt emballert pakke og klistre på returfraktseddelen. For å benytte deg av angreretten på en pakke som leveres med hjemlevering, skal du sende en e-post til [email protected] og gi oss følgende informasjon:

Ordrenummer
Artikkelnummer samt returårsak per artikkel (se nedenfor)
2.1. For liten i størrelsen
2.2. For stor i størrelsen
2.3. Svarer ikke til forventningene
2.4. Annen grunn (skriv i e-posten)

Deretter tar vi kontakt med deg med videre instruksjoner. Vi vil deretter uten unødvendig forsinkelse bekrefte at vi har mottatt din beslutning om å benytte angreretten.

Adresse dit returer sendes:
Bikester (Spobik AB)
Mogölsvägen 14
555 94 Jönköping

Merk! Returer kan IKKE sendes mot postoppkrav eller som rekommandert brev.

Betingelser for returer

Ved retur bærer du risikoen for varen frem til den er innlevert hos agenten. Du kan holdes ansvarlig hvis varen blir skadet eller forsvinner under transporten, for eksempel gjennom utilstrekkelig emballering eller feil fraktseddel/fraktmåte. Vi anbefaler derfor at du pakker varen godt for å sikre en trygg transport.

Varen eller ordren, inkludert original emballasje, skal sendes tilbake ubrukt, i uskadet original emballasje hvis slik medfølger.

Du har rett til å undersøke varen, men ikke mer enn nødvendig for å fastslå hva den har for egenskaper og funksjon.

Du har ikke mulighet til å gjøre en byttehandel. Det du kan gjøre er å returnere den feilaktige artikkelen og legge en ny ordre på riktig artikkel på Bikester.no. Ikke angi ønsker om bytte i returpakken da den ønskede varen kan være utsolgt når pakken kommer frem til oss.

Send alltid med returseddelen med ordrenummer for at vi skal kunne håndtere din retur. Du finner returseddelen på baksiden av din ordrebekreftelse eller ved å laste den ned under avsnittet for Angrerett.

Bevar ordrebekreftelse og betalingsreferanse som kvittering på ditt kjøp for at vi skal kunne muliggjøre en eventuell retur.

Returer kan IKKE sendes mot postoppkrav eller som rekommandert brev.

Ved retur bærer kunden kostnaden for returfrakt hvis vi (kunden og Bikester) ikke har blitt enige om noe annet. Merk at for sykler er dette alltid 1499 NOK på grunn av ekstra håndtering.

Returnerer du bare en del av din ordre, refunderer vi ikke noen leveringskostnad.

Retur eller reklamasjon av kampanjevarer

Ved retur eller reklamasjon av en kampanjevare, rabattert vare eller ved et kjøp der du har brukt en type rabattkode eller voucher, vil det beløpet som er sluttbetalingen på din ordrebekreftelse/kvittering bli refundert.

Returkostnader

Logistiktjeneste Kostnad Forklaring

Agent Retur

239 NOK

Returfraktseddel for innlevering hos agent. Dette er returfraktseddelen som du får med i pakken din ved kjøp hos oss. Dette gjelder kun pakker som har blitt levert med hent hos agent med Bring.

Hjemmepakke Retur

599 NOK

Returfraktseddel for henting hjemme hvis du ikke har mulighet til å benytte standard returfraktseddel. For pakker som er levert med Bring hjemmepakke. For å kjøpe denne tjenesten ber vi deg kontakte vår kundeservice.

Sykler uansett fraktmåte

1499 NOK

Returfraktseddel for henting hjemme, gjelder for alle sykler bortsett fra de minste barnesyklene. For å kjøpe denne tjenesten ber vi deg kontakte vår kundeservice.

Avdrag verdiforringelse på returer

Vi forbeholder oss retten til å trekke fra på returer med opptil 100% der:

  • Originalkartongen ikke er intakt
  • Varen er brukt eller returnert på feil måte
  • Ved manglende deler eller eventuelle skader.
  • Alle etiketter og eventuelle manualer skal være på plass og sendes med.
  • Det er viktig at ytteremballasje brukes når du pakker returen, og at teip eller annet materiale ikke klistres på originalforpakningen.
  • Dette gjelder også for varer som returneres med emballasje som kan anses som uhygienisk for vårt personale, f.eks. forpakninger som tidligere har blitt brukt til matvarer.
  • Manglende nøkkel til lås/sykler, riper eller små skader debiteres avhengig av omfang/størrelse på skaden.

Reklamasjon

Hvis en vare avviker fra det som følger av avtalen mellom deg og Bikester eller på annen måte ikke svarer til den beskrivelsen av varen som Bikester har gitt, kan varen reklameres. Bare opprinnelige feil dekkes av reklamasjonsretten, reklamasjonsretten inkluderer for eksempel ikke feil forårsaket av normal slitasje. Du kan reklamere feil på produktet i opptil tre år fra kjøpstidspunktet. Reklamasjonsretten påvirkes ikke av eventuell garanti. Du skal reklamere innen rimelig tid fra feilen ble oppdaget. Reklamerer du innen to måneder regnes det alltid som innen rimelig tid.

For å gjøre en reklamasjon må du gjøre en reklamasjonsforespørsel til kundeservice. Hvis den ikke er godkjent før du for eksempel har besøkt et verksted, kan vi dessverre ikke betale ut noen kompensasjon. En reklamasjonsforespørsel gjør du ved å sende oss en e-post til [email protected] og gi oss følgende informasjon: ordrenummer, betalingsreferanse som kvittering/ordrebekreftelse, foto eller videodokumentasjon av skaden samt grunnen til din reklamasjon. Beskriv gjerne problemet mer utførlig for at vi skal kunne hjelpe deg så godt som mulig.

Ved en godkjent reklamasjon bærer vi alle kostnader inkludert all frakt.

Sender du tilbake en reklamasjon før konsultasjon med oss og den viser seg ikke å være godkjent, vil du bli belastet følgende for frakt- og administrative kostnader:

Vanlig pakke til agent - 239 NOK
Hjemleveringspakke - 599 NOK
Sykkel - 1499 NOK

Refusjon Reklamasjon

Hvis vi foretar omlevering eller utbedring av feilen ved reklamasjon, vil eventuelle fraktkostnader refunderes innen 14 dager fra den dagen selskapet har mottatt den reklamerte varen. Retur av vare samt refusjon skal skje uten unødig forsinkelse. Refusjonen skjer via Svea, og de vil bruke samme betalingsmiddel for refusjonen som du selv har brukt ved den innledende transaksjonen.

Garanti

Alle varer på Bikester har 1 års garanti. Vår garanti gjelder for feil ved produksjon. Garantien påvirker ikke de rettighetene kunden har i henhold til loven, for eksempel reklamasjonsretten. For å benytte garantien må du gjøre en garanti/reklamasjonsforespørsel til kundeservice. Hvis den ikke er godkjent før du for eksempel har besøkt et verksted, kan vi dessverre ikke utbetale noen erstatning. Fremgangsmåten er den samme som ved en reklamasjonsforespørsel. Mer informasjon om hvordan du går frem finner du her.

Unntak fra garantien

Garantien gjelder ikke alltid. Ved de følgende punktene kan kunden ikke kreve at garantien skal gjelde:

  • Skader som er forårsaket av verktøy i forbindelse med montering erstattes ikke. For at sykkelen skal anses som korrekt montert, skal monteringsanvisningene og vedlikeholdsrådene følges, og de verktøyene som anbefales i anvisningene er det som skal brukes ved montering av sykkelen.
  • En ulykkeshendelse etter at kunden har mottatt varen.
  • Ved mislighold.
  • Uvanlig bruk.
  • Kunden har ikke fulgt vedlikeholds- og serviceanvisningene.

Sender du tilbake en garanti før konsultasjon med oss og den viser seg å ikke være godkjent, vil du bli belastet følgende for frakt- og administrasjonskostnader:

Vanlig pakke til agent - 239 NOK
Hjemleveringspakke - 599 NOK
Sykkel - 1499 NOK

Refusjon

Hvis du trekker deg fra kjøpsavtalen, vil vi refundere hele kjøpesummen for bestillingen, inkludert leveringskostnader. Merk at ekstra leveringskostnader som følge av at du har valgt en annen leveringsmåte enn den billigste standardleveransen vi tilbyr, ikke refunderes. Kunden står alltid for returkostnaden hvis vi ("Kunden og Bikester.no") ikke blir enige om noe annet.

Refusjonen vil skje uten unødvendig forsinkelse og i alle tilfeller senest 14 dager fra den dagen vi ble informert om din beslutning om å trekke deg fra avtalen. Vi kan imidlertid vente til varen har blitt returnert eller til kunden har levert et bevis på at varen har blitt sendt tilbake, avhengig av hva som skjer først. Refusjonen skjer via den betalingsmetoden du brukte ved den opprinnelige transaksjonen.

Annet

Forbrukerbeskyttelse

Disse kjøpsvilkårene er anvendt på kjøpsavtalen som du som forbruker inngår med Spobik AB. For å ivareta dine interesser som kunde, gjelder bestemmelsene i Forbrukerkjøpsloven (SFS 1990:932), Lov om distansehandel og hjemmesalg (SFS 2005:59) samt Databeskyttelsesforordningen (GDPR) på alle kjøp på Bikester.no. Fullstendig informasjon om angrerett finner du på Forbrukerrådets hjemmeside ved å klikke her.

Vi følger Allmänna reklamationsnämndens anbefalinger og svensk lov. Eventuell tvist skal løses av enten:

Allmänna reklamationsnämnden (ARN) i Sverige
ARN: https://www.arn.se/

Allmänna Reklamationsnämnden
Box 174
101 23 Stockholm

alternativt:
European Commission Online Dispute Resolution (EU ODR).
EU ODR: https://ec.europa.eu/odr

Force Majeure

I tilfelle av omstendigheter utenfor Bikesters rimelige kontroll, som for eksempel endringer i lovgivningen, myndighetstiltak, streik, blokade, sabotasje, krig, terrorisme, brann, flom, naturkatastrofe eller lignende hendelser, vil Bikesters forpliktelse til å oppfylle kjøpsavtalen bli utsatt så lenge omstendigheten varer. Hvis en slik forsinkelse overstiger 2 måneder, har både du og Bikester rett til å heve avtalen med umiddelbar virkning uten noen forpliktelse til å betale erstatning.

Personopplysninger

Bikester er ansvarlig for at de personopplysningene som oppgis i forbindelse med kjøp håndteres i samsvar med Databeskyttelsesforordningen (GDPR). Ved å godta kjøpsavtalen med Bikester samtykker du til at dine opplysninger lagres, for å kunne behandle din ordre og gjennomføre kjøpet, forenkle ved fremtidige kjøp, muliggjøre oppdatering av din ordrestatus samt for utsendelse av tilbud fra Bikester, via sms, e-post eller annen direkte markedsføring. Som kunde kan du få tilgang til de lagrede opplysningene, endre dem eller be om sletting. Du kan også når som helst trekke tilbake ditt samtykke til å motta tilbud.

Pris- og Produktinformasjon

Ved eventuelle feil (for eksempel feil pris, lagerstatus, trykkfeil på nettsiden, massebestillinger osv.) forbeholder vi oss retten til å korrigere feilen i etterkant. Ved eventuell feilinformasjon har du rett til å heve kjøpet ditt, med henvisning til forbrukerkjøpsloven. All bildeinformasjon skal betraktes som illustrasjoner og kan ikke garantere at produktets nøyaktige utseende og egenskaper gjengis.

Cookies

Spobik AB bruker cookies. En cookie er en liten tekstfil som lagres av nettleseren din. Den brukes for å gi tilgang til ulike funksjoner og forenkle kjøpeprosessen. Vi bruker cookies blant annet for å tilpasse, forbedre og analysere nettstedet vårt og forenkle bruken for våre brukere.

Anmeldelser

Ved å gi anmeldelser av produkter på Bikester.no gir du også Spobik AB retten til å publisere dem på Bikester.no og våre søstersider, samt i andre kanaler og medier. Bikester forbeholder seg retten til å ikke publisere og/eller fjerne innsendte anmeldelser.

Generelt

Vi forbeholder oss retten til å gjøre endringer i disse Kjøpsvilkårene når som helst. Alle endringer i disse kjøpsvilkårene vil bli publisert på nettstedet. Endringer gjelder fra det tidspunktet Kunden har akseptert Vilkårene (i forbindelse med et nytt kjøp eller ved besøk på nettstedet), eller 30 dager etter at Selgeren har informert Kunden om endringene. Selgeren anbefaler imidlertid at Kunden holder seg oppdatert på nettstedet regelmessig for å bli oppmerksom på eventuelle endringer av Vilkårene.

Øvrig

For spørsmål om betydningen av disse Vilkårene eller fremgangsmåten ved angrerett, reklamasjoner, transportskader eller annet, ta kontakt med Bikesters kundeservice. Kontaktinformasjon til kundeservice finner du her.

Har du spørsmål angående fakturaen din, bør du kontakte Klarna som håndterer alle fakturaer hos Bikester. Kontaktinformasjon til Klarnas kundeservice når du på telefonnummer: 08-120 120 10.

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY