• RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

MERIDA Merida Eone-Forty 500

Merida Eone-Forty 500
Beskrivelse

Spiss sykkel med kraftig elektrisk drift og en grådig appetitt på terreng

Den dyktige Merida eONE-FORTY 500 tilbyr herlig lekenhet, fremragende fremkommelighet og inspirerende runder i alle typer terreng. Den skinner virkelig i utfordrende nedfarter. Med elektrisk assistanse og full demping for enduro-/all mountain, gjør smart design at du kan takle langt tøffere utfordringer enn hva en vandring på 140/133 mm vanligvis tillater. Den har samme kvalitets aluminiumsramme, geometri, kraftige Shimano EP8-motor og en blanding av 29- og 27-tommers hjul som sine dyrere motstykker. Modellen ligner så klart den tilsvarende serien uten elektrisk assistanse, men forskjellen ligger i de ekstra 85Nm trykket i pedalene, som virkelig legger en ekstra dimensjon til kjøringen. Dette er en morsom og hjelpsom terrengsykkel som er perfekt for lange turer, takket være kvalitetsdempere fra Marzochi og SR Suntour og et stort batteri på 630Wh.

Nøkkelen til suksess!

  • Aluminiumsramme (eONE-FORTY LITE III) med en moderne terrengsykkelgeometri
  • Kraftig elektrisk drift via Shimano sitt flaggskip STePS EP8, som leverer hele 85Nm
  • Stilig integrert og kraftfullt batteri (630Wh*) som gir imponerende rekkevidde
  • Effektive dempere fra Marzocchi og SR Suntour med 140/133mm i vandring
  • Kraftig 1x-drivlinje med 11 pålitelige gir fra Shimano (Deore) som gir et bredt utvalg
  • Effektive skivebremser med 4-stempels kalipere fra Shimano (M4204) med store skiver (203 mm)
  • Hjulsett med 29x2.5" foran og 27.5x 2.5" bak - Gir presisjon, lekenhet og riktig grep
  • Grepssikre dekk fra Maxxis (Rekon) med 2,4/2,6" bredde (kan håndtere opp til 2.8") klar for utfordring
  • Internal Block - Forhindrer at gaffelkronene slår mot rammen ved en eventuell krasj
  • Stilig integrert og praktisk belysning samt små skjermer inkludert fra start

Aluminiumsramme med moderne geometri og smidige kjøreegenskaper

Rammen består av en elegant redusert aluminiumsramme med enestående integrasjon av hele det elektriske systemet. En førsteklasses geometri inspirert av storebroren (eONE-SIXTY), men med lavere stand-over-høyde, brattere seterørsvinkel og en litt brattere styringsvinkel, noe som gir en mer balansert rekkevidde og lavt nedre feste. Dette resulterer i en ekstremt smidig sykkel med fantastiske kjøreegenskaper. Akkurat det du ser etter hvis du ønsker en skarp fulldempet e-MTB for utfordrende terrengsykling som også egner seg godt for langturer. Rammen har selvfølgelig intern kabelføring, men fremfor alt tilbyr den rytteren maksimal manøvrerbarhet og rask respons takket være et optimalt lavt tyngdepunkt. Det gjennomtenkte lenkesystemet gir en følelse av nesten ubegrenset demping, noe som gjør at du enkelt kan håndtere alle typer overraskelser på stien. Men det mest imponerende er at den bevarer full pedaleffektivitet og alltid responderer umiddelbart når du ønsker å øke farten.

Klasseledende elmotor og en pålitelig 1x-drivlinje

Hjertet i sykkelen er Shimano sitt kraftigste elsykkel-system (EP8) fra Shimano, et helintegrert system som består av en ekstremt effektiv midtmotor med lavt støynivå og overbevisende kraftoverføring. Med direkte drivning på krankakselen, har du alt du trenger for å nyte fantastiske sykkelturer med solid trykk i pedalene. Den kraftige motoren på hele 85Nm drives av et elegant integrert og ekstra stort batteri på 630Wh som gir sykkelen en klasseledende rekkevidde og en kjøreopplevelse uten sidestykke.

En klar skjerm viser ikke bare hvilket assistansenivå du bruker, men også hastighet, rekkevidde og gjenværende batterikapasitet. I tillegg til den klasseledende motoren, får du en kraftig 1x-drivlinje med 11 gir fra Shimano (Deore) som leverer pålitelig ytelse med en brukervennlig utveksling (34Tx11-51T) og sømløs funksjon. Motor og girarbeid i perfekt harmoni sikrer effektiv og stillferdig drift som også gir en imponerende rekkevidde.

Solid demperkonfigurasjon for full kontroll under alle forhold

Demping administreres av kvalitetssikre Marzocchi og SR Suntour, så du er godt ivaretatt, med en Z2 eMTB+ framme og en RS-EDGE-TR-LO-R8-M6 bak. Takket være deres generøse vandring (140/133mm) takler de lett alle ujevnheter og sikrer at du kan kjøre med full kontroll selv i de mest krevende nedkjøringene. Demperne kan selvfølgelig optimaliseres etter din vekt og kjørestil, noe som forbedrer pedaleffektiviteten og gjør at du kan gi alt uavhengig av underlag eller stigning. I krevende nedfarter er en dropper post nesten et must, og selvsagt kommer eONE-FORTY 500 med en variabel setepinne som standard (med en vandring på 100-150 mm avhengig av rammestørrelsen du velger).

Dynamiske hjulsett og kraftfulle skivebremser med 4-stempel

Det robuste hjulsettet består av en dynamisk kombinasjon med en 29-tommer foran og en 27.5-tommer bak. Disse stabile aluminiumsfelgene (Tubeless Ready) er utstyrt med kvalitetsdekk fra Maxxis (Rekon) med 2,4"/2,6" bredde (kan brukes med dekk opp til 2.8") som er klare til enhver utfordring og som utmerker seg på alle slags underlag, fra hardpakket til løs gjørme. Dekkene gir sikker kontakt med underlaget uansett forhold, som praktisk talt betyr at du kan kjøre eksepsjonelt raskt selv på det mest utfordrende terrenget. Og fordi sykkelen trives i høy fart, kommer den med kraftige hydrauliske skivebremser fra Shimano med 4-stempels kalipere og store skiver (203/203mm), noe som gir utmerket kontroll og sikrer maksimal bremsekraft uansett underlag, vær eller sesong.

Underholdende eMTB som er lett å håndtere og svært allsidig

Dette er det perfekte verktøyet for å finne flyten på flotte stier. Den er lett å håndtere og enda mer allsidig enn sin prisbelønte storebror (eONE SIXTY). Med en geometri som er både leken og komfortabel, er dette en følgesvenn som du kan ha det gøy med og sykle langt med. En brattere seterørsvinkel enn storebror hjelper på klatringene, og den kortere vandringen på 133mm bak og 140mm foran gir god respons, sprett og pop for å takle stier, hopp og dropp. Den lave rammen er utrolig stabil under utfordrende stier eller når du kjører berms i bikepark og lignende løyper. Det som virkelig er eONE-FORTYs fremste egenskap, er dens utrolige allsidighet!

*= I rammestørrelse S har et noe mindre batteri (504Wh) som også påvirker rekkevidden

PÅ DETALJNIVÅ
Artikkelnummer0072731
EAN-kode-
VaremerkeMERIDA
FargeGrön/Svart
Produsentens artikkelnummer-
Spesifikasjon
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

29/27,5"
PersonaliseringTerrengsykling
ProduktserieMerida EONE-FORTY 500
ModellserieMerida eONE-FORTY
KjønnUnisex
Damspesifikk 

Damspesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Nei
Produsentens farge-
Årsmodell2022
Vekt (ifølge produsenten)23.25 kg
Produsentens nettstedwww.merida-bikes.com/sv-se/bike/2711/eone-forty-500
Elektrisk sykkelJa
Elektrisk systemShimano
Din høyde 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm)-
Bremsetype 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

11-delt (1 x 11)
GirskifterserieShimano Deore
Bakgirserie 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Deore
ModellserieMerida eONE-FORTY
Rammesett
Rammestørrelse-
Ramme-
Rammemateriale 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
Forhjulsgaffel-
Forstilling, type fjæringLuftfjær
Slaglengde foran 

Slaglengde foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

140 mm
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Med justering på forgaffelen
Bakdemper-
Bakgaffeltype 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

Dempet
Låsbar bakdemper? 

Låsbar bakdemper?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (alternativt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive), mens andre har valgt for eksempel å bremse opp kompresjonsdempingen.

Med justeringskontroll på bakre støtdemperen
Bakdempervandring 

Bakdempervandring

Det her med vandring på en mountainbike kan føles som en ekte jungel. En enkel måte å forklare det på er at jo lengre vandring sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm vandring er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk krevende terreng.

En sykkel med 120 mm vandring kan kanskje være det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant røtter og steiner. Disse syklene passer for alle motionister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm vandring eller mer er perfekt for deg som liker å ta deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i bikeparken og sykle nedover bakkene så fort du bare kan.

133 mm
Hjul
Forhjulsnav-
Baknav-
Eiker-
Felger-
Fordekk-
Bakdekk-
Dekkdimensjon61-622, 66-584
Drivverk
Girspaker-
Framgir-
Bakgir-
Kranklager-
Kassett-
Komponenter
Forbremse-
Bakbremse-
Styrelager-
Styre-
Styrestem-
Setepinne-
Pedaler-
Håndtak/Styretape-
Motor
Motor-
Motorplassering 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
MotorlydnivåLav
Dreiemoment 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
85 Nm
SensorerFart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Gjennomsnittlig rekkevidde 

Gjennomsnittlig rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under normale (eller gjennomsnittlige) forhold (middels store bakker, en del start og stopp samt varierende underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er for det meste hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel o.l.)
136 km
Maksimal rekkevidde 

Maksimal rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under ideelle forhold (varmt vær, få bakker, få start og stopp samt flatt underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er hovedsakelig hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel osv.)

277 km
Batteri
Batteri-
BatteritypeLitium-ion
Ladetid8 h
Batterikapasitet (Wh)630
Spenning36 V
Batteri inkludert?Ja
BatteriladerShimano EC-E6002, 2A
Visning
VisningShimano SC-E5003A
Avtagbar skjermNei
DisplayplasseringVenstre
AssistansenivåerBoost, Eco, Trail
SykkelassistanseJa
Sykkelutstyr
Belysning-
Skjermer-
KUNDENES MENINGER
Også tagget i

LIKNENDE PRODUKTER

-21%
Merida Eone-Sixty 8000
85 999 kr
67 558 kr
Innsparing
-7%
Merida Eone-Forty 500
61 990 kr
57 769 kr
Innsparing
-30%
Rock Machine El MTB Blizzard Int E30-29
61 090 kr
42 789 kr
Innsparing

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY