• RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

BH BH Elsykkel Ilynx Trail Carbon 8.6 Blå/Gul

BH Elsykkel Ilynx Trail Carbon 8.6 Blå/Gul
Beskrivelse

Underholdende eMTB som balanserer mellom lekenhet og aggressivitet

Den underholdende BH iLynx Trail Carbon 8.6 lar deg finne det perfekte balansepunktet mellom lekenhet og aggressivitet. Denne sykkelen gir deg en klar fordel, uavhengig av din mentale eller fysiske tilstand... du kan fokusere på å sykle fra syklister 20 år yngre med et avslappet smil. Basisen er slaglengder på 150/150mm og en overbevisende kinematikk kombinert med en kraftig elmotor som kan tredoble din pedalassistanse, med fokus på lav vekt, kraft og rekkevidde. Resultatet? En livlig, underholdende og utholdende eMTB som enkelt håndterer utfordrende terreng, og lar deg dra nytte av den kunnskapen som spanske BH har bygget opp gjennom sin mer enn 110 år lange historie.

Nøkkelen til suksess!

  • Underholdende terrengsykkel med en geometri som balanserer mellom lekenhet og aggressivitet
  • Hel-dempet karbonramme med overbevisende kinematikk og lav vekt (1.975 gram)
  • Relativt korte kjedestag (451mm) kombinert med en styrevinkel på 66 grader
  • Høykvalitetsluftdempere fra FOX, tilpasset for Trail, med slaglengder på 150/150 mm
  • Lett og kraftig elmotor fra BH (2EXMAG) med 65 Nm dreiemoment og opptil 300% assistanse
  • Integrert BH-batteri i diagonalrøret, 540 Wh som gir rekkevidde på opptil 130 km
  • Kraftig 1x-drivlinje fra Shimano (Deore/XT) med 12 gir som sjelden feiler
  • Kraftige hydrauliske skivebremser med 4-stempels kalipere fra Shimano (MT520), i takt med sykkelens hastighetskapasitet
  • Robust hjulsett med fartsglade kvalitetsdekk fra Maxxis (Minion) i dimensjonene 2,5/2,4"
  • BlockLock System minimerer risikoen for skader på ramme og gaffel
  • Dropper Post fra Race Face (DP Aeffect) som lar deg senke setet raskt under fart
  • Kommandosentral i en slank cockpit fra BH med elegant integrert kabelføring
  • Kompatibel med FIT-systemet - Gir mulighet for å oppbevare viktige verktøy skjult i styrestammen

Hel-dempet karbonramme med magisk kobling og leken trailgeometri

Hele konstruksjonen er basert på en hel-dempet karbonramme av høy kvalitet, der HCIM-teknologien (Hollow Core Internal Moulding) muliggjør en høykvalitetskonstruksjon med minimal vekt (totalt 1.975 gram). Denne kraftfulle konstruksjonen har en geometri som perfekt balanserer mellom lekenhet og aggressivitet, og en vridningsstivhet som sikrer imponerende kraftoverføring. Kombinert med en eksepsjonelt lav tyngdepunkt, gir det en imponerende stabilitet selv i høy fart.

Den unike koblingen tilbyr en demperoppheng som sikrer en progressiv kinematikk som imponerer på alle nivåer. Resultatet er enestående kontakt med underlaget med en særdeles følsom følelse kombinert med effektiv kraftoverføring, responsivitet ved akselerasjon, og full kontroll gjennom krevende sporvalg på en overraskende enkel måte. Og med generøs slaglengde (150mm), sørger det for allsidig manøvrerbarhet og tråeffektivitet i mindre krevende terreng. Den hel-dempede rammen er uvurderlig funksjonell og leverer en perfekt balanse mellom stivhet og styrke, noe som gjør den både leken, smidig og aggressiv.

Rammen har elegant integrert kabelføring som beskytter alle kabler mot fysisk påvirkning inne i rammen, og reduserer luftmotstanden betraktelig. Dette forenkler vedlikeholdet betydelig, spesielt rengjøringen. Den er naturligvis tilpasset for BOOST-aksler, dvs. ekstra brede akslinger foran og bak, som lar ekespissene ha større avstand fra hverandre ved navet og dermed skaper et stivere hjul for maksimal kontroll. Ikke minst ser en sykkel med intern kabelføring betydelig bedre ut.

Atletisk elmotor med dynamisk kjørefølelse og kraftig dreiemoment

Motorkraften kommer fra en atletisk elmotor (2EXMAG - Generasjon 2) som leverer 65 Nm dreiemoment og maksimal kadens på 110 rpm. Motoren drives av et kraftig (540 Wh) og fullstendig integrert batteri som er godt beskyttet i diagonalrøret, og tilbyr mengder av miljøvennlig energi som gir deg en imponerende boost med hastigheter opp til maksimalt 25 km/t. Du kan naturligvis sykle raskere, men da ved hjelp av gravitasjon eller ren muskelkraft. Drivpakken er plassert sentralt i rammen for en lav tyngdepunkt, som gir fantastisk balanse og stabilitet samt rask respons i styringen.

Det avanserte elektriske systemet er ikke bare ultralight (2.1 kg) men byr også på fremragende kraft, med en imponerende responsiv følelse som sikrer en dynamisk sykkelopplevelse på hvert tråkk. Dette skyldes hovedsakelig de tre toppkvalitets kraftsensorene, som tilpasser assistansen etter hvor mykt eller energisk du trår. Med et imponerende lavt lydnivå og solid følelse ved kraftoverføring, tilbyr systemet en sømløs og effektiv opplevelse.

Pluss en elegant iRemote som med klare LED-indikatorer viser hvilken av de fire forskjellige driftsmodusene du er i, fra Eco til Boost. Du styrer alt gjennom iRemote, som er lett tilgjengelig på styret og designet for å være robust. iRemote tillater også tilkobling via ANT+ og Bluetooth til Garmin-enheter for å benytte avanserte funksjoner basert på blant annet dreiemoment og hjertefrekvens. Med BHs iConnect-app kan du koble sykkelen til din smartphone og styre flere funksjoner på en intuitiv måte.

Under hetten finner du en kraftfull 1x-drivlinje fra Shimano (Deore/XT), bestående av 12 mekanisk styrte gir som sjelden svikter. Spanske designløsninger av høy kvalitet utelukker dårlige komponenter, og hjertet i oppsettet er et kranksett med en 34-tannet ring fra FSA, kombinert med en 12-speed kassett (10-51T) for et bredt utvalg av giring som sikrer effektivitet og pålitelig ytelse. Hele oppsettet styres via en slank cockpit fra BH, som også har komplett integrert kabelføring og er kompatibel med FIT-systemet - noe som kan gjøre den store forskjellen når mållinjen krysses.

Kvalitetsdempere fra FOX sikrer at du kan holde høy fart, med en pålitelig gaffel foran (36 FLOAT Performance) og solide bakdempere (FLOAT DPS Performance), begge med 150 mm slaglengde og justeringsmuligheter slik at du kan tilpasse sykkelen etter dine behov. Med lockout-funksjon, tilpasset for enkelt bruk, utvider det bruksområdet og lar deg kjøre raskt både på utfordrende stier og hardtpakket underlag.

Dagens teknisk utfordrende løyper krever nesten nødvendigvis en sykkel utstyrt med en høydejusterbar setepinne, og selvfølgelig kommer denne modellen med en Dropper Post fra Race Face (DP Aeffect), som gir deg ekstra manøvreringsrom ved å raskt kunne senke setet under fart og effektivt navigere i utfordrende nedstigninger.

Robust hjulsett med hurtige dekk og effektive skivebremser

Det robuste hjulsettet kommer med aluminiumsfelger og hurtige kvalitetsdekk fra Maxxis (Minion), med 2,5/2,4" bredde for optimalt grep og fartsglede. Når farten øker, øker også kravene til bremsene, og derfor er sykkelen utstyrt med effektive hydrauliske skivebremser med 4-stempels kalipere fra Shimano (MT520) som matcher sykkelens hastighetskapasitet og sikrer topp bremseytelse hele året, uansett værforhold.

PÅ DETALJNIVÅ
Artikkelnummer0107182-2556
EAN-kode-
VaremerkeBH
FargeBlå/Gul
Produsentens artikkelnummer-
Knutenummer0107182
Spesifikasjon
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

29"
ModellserieBH iLynx Trail
KjønnUnisex, Dame, Herre
Damspesifikk 

Damspesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Nei
Produsentens farge-
Årsmodell2022
Vekt (ifølge produsenten)16.8 kg
Produsentens nettstedwww.bhbikes.com/en_GB
Elektrisk sykkelJa
Elektrisk systemBH
Din høyde 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm)-
Bremsetype 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

12-delt (1 x 12)
GirskifterserieShimano Deore
Bakgirserie 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano XT
ModellserieBH iLynx Trail
Rammesett
Rammestørrelse-
Rammemateriale 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Karbonfiber
Forhjulsgaffel-
Forstilling, type fjæringLuftfjær
Slaglengde foran 

Slaglengde foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

150 mm
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Med justering på forgaffelen
Bakdemper-
Bakgaffeltype 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

Dempet
Låsbar bakdemper? 

Låsbar bakdemper?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (alternativt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive), mens andre har valgt for eksempel å bremse opp kompresjonsdempingen.

Med justeringskontroll på bakre støtdemperen
Bakdempervandring 

Bakdempervandring

Det her med vandring på en mountainbike kan føles som en ekte jungel. En enkel måte å forklare det på er at jo lengre vandring sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm vandring er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk krevende terreng.

En sykkel med 120 mm vandring kan kanskje være det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant røtter og steiner. Disse syklene passer for alle motionister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm vandring eller mer er perfekt for deg som liker å ta deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i bikeparken og sykle nedover bakkene så fort du bare kan.

150 mm
Hjul
Eiker-
Fordekk-
Bakdekk-
Dekkdimensjon61-622
Drivverk
Girspaker-
Bakgir-
Kassett-
Komponenter
Forbremse-
Bakbremse-
Styrelager-
Styre-
Styrestem-
Setepinne-
Håndtak/Styretape-
Motor
Motor-
Motorplassering 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
MotorlydnivåSvært lav
Dreiemoment 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
65 Nm
SensorerFart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Maksimal rekkevidde 

Maksimal rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under ideelle forhold (varmt vær, få bakker, få start og stopp samt flatt underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er hovedsakelig hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel osv.)

130 km
Batteri
Batteri-
BatteritypeLitium-ion
BatteriplasseringInnvendig
Avtagbart batteriNei
Batterikapasitet (Wh)540
Spenning36 V
Batteri inkludert?Ja
Batteriladerja
Kan lades på sykkelenJa
Visning
VisningBH i-Remote
AssistansenivåerBoost, Eco, Eco+, Sport
SykkelassistanseJa
KUNDENES MENINGER
Også tagget i

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY