• RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

BH Bh El Mtb Atomx Lynx Pro 9.9 Blå-Kobber-Kobber

Bh El Mtb Atomx Lynx Pro 9.9 Blå-Kobber-Kobber
Beskrivelse

Drømmebygg av sykkel med aggressiv utforming og kraftig elektrisk drift

Den helt kompromissløse BH ATOMX Lynx Pro 9.9 har en aggressiv utforming som sikrer en optimal vektdistribusjon, noe som gir deg klassens beste balanse og maksimal kontroll over sykkelen. Den lener seg trygt mot en fullstendig dempet ramme av høykvalitets karbon som sørger for at du kan utfordre alle og enhver når det kommer til virkelig tøff sykling. Slaglengder på 160/160 mm leveres av FOX og kompletteres av en helt unik opphengning som skaper en litt magisk følelse i dempingen. All elektrisk kraft kommer fra tyske BROSE som takket være en elmotor med et dreiemoment på hele 90Nm kan firedoble din pedalessistans. Denne temperamentsfulle eMTB´n overgår det meste på to hjul og sikrer at du kan dra nytte av all den kunnskapen det spanske BH har samlet gjennom sin mer enn 110 års historie. 

Nøkkelen til suksess!

  • Elektrisk drømmebygg fra Spania som utfordrer alt og alle når det kommer til eMTB Enduro
  • Ballistic Carbon Layup teknologi - Konkurranseklar ramme i høykvalitets High Modulus karbon
  • Stiv konstruksjon med HCIM (Hollow Core Internal Molding) og lav vekt (2.350 gram)
  • Litt magisk - Split Pivot System - gir en unik opphengning av dempingen
  • Høykvalitetsdempere fra pålitelige FOX med 160/160 mm slaglengder
  • Bakre kjedestag på 454 mm og en 65º styrevinkel skaper klassens beste ytelse i utfordrende terreng
  • Kraftig elmotor fra BROSE (SMAG) med et dreiemoment på hele 90 Nm og opp til 410% assistanse
  • Kraftig batteri (720Wh) som er fullt integrert i diagonalrøret og gir deg 155 km rekkevidde
  • BH i-Remote - Du styrer hele systemet med en enkel, lett tilgjengelig bryter på styret
  • Konkurranseklar 1x-drivlinje med 12 gir fra Shimano (XT) med imponerende bredt utvekslingsområde
  • Hydrauliske skivebremser med 4-stempels calipere fra Shimano (XT) med 203mm bremseplater
  • Overlegent hjulsett fra DT Swiss (H1700 TR) med kvalitetsdekk fra Maxxis (Minion) 
  • Justerbar setepinne fra RaceFace (DP Aeffect) sikrer en trygg nedkjøring
  • Du styrer hele bygget via en slank cockpit fra BH med elegant integrert kabelføring
  • Kompatibel med FIT-systemet - Skjult i styrstammen, kan du plassere nødvendige verktøy 

Høykvalitets karbonchassis med imponerende mekanikk

Den klart definerte rammeformen helt i karbon er utvilsomt funksjonell og gir en optimal balanse mellom stivhet og styrke, noe som gjør at sykkelen oppleves som både smidig, effektiv og ekstremt aggressiv. Med sin progressive geometri og innovative design tilbys rikelig med bevegelsesfrihet og manøvreringsplass. De bakre kjedestagene, som måler 454 mm, sammen med den 65-graders styrevinkelen, optimerer førerens posisjon og gir dermed skarpere ytelse i utforkjøringer samtidig som det tilbyr pålitelig stabilitet i teknisk utfordrende terreng.

Hele drivpakken (både motor og batteri) er sentralt plassert i rammenes nedre del, noe som skaper et forbilledlig lavt tyngdepunkt som igjen tilbyr enestående balanse, stabilitet og rask manøvreringsevne. Det solide diagonalrørets form gir dessuten mer enn nok plass for forhjulet, som sikrer effektiv bruk av hele forgaffelens slaglengde.

Det litt magiske Split Pivot System gir en dempingsopphengning som leverer progressiv mekanikk og imponerer på alle nivåer. Resultatet er enestående markkontakt med ekstremt responsiv følelse kombinert med effektiv kraftoverføring, noe som betyr at sykkelen umiddelbart reagerer når du ønsker å øke tempoet, og sikrer at du enkelt kan håndtere krevende veivalg med full kontroll.

Høykvalitetsdempere som effektivt absorberer alle underlagets ujevnheter

Høykvalitetsdemperne fra FOX (foran finner du en 38 FLOAT Factory og bak en FLOAT DHX2 Factory) sikrer at du er godt ivaretatt, og med slaglengder på 160/160 mm absorberes underlagets ujevnheter effektivt, noe som lar deg kjøre med full kontroll uavhengig av hellning eller underlag. Dempere byr dessuten på høy grad av justeringsmuligheter, slik at du raskt og enkelt kan tilpasse sykkelen etter dine nåværende behov. I tøffe nedkjøringer er en senkbar setepinne nærmest et must, og selvfølgelig kommer den utstyrt med en dropper post fra RaceFace (DP Aeffect) for en trygg og kontrollert nedfart.

Kraftig tysk elmotor med dynamisk kjørefølelse og et kraftfullt dreiemoment

Kraften kommer fra en atletisk kvalitetsmotor fra tyske BROSE (SMAG) som yter et dreiemoment på hele 90Nm og maksimal kadens på hele 130rpm. Motoren drives av et kraftig (720Wh) og helt integrert batteri plassert i diagonalrøret, som leverer bærekraftig kraft for imponerende ekstra boost opp til hastigheter av maksimalt 25 km/t. Du kan naturligvis sykle mye raskere enn dette, men ytterligere arbeid må da utføres ved hjelp av gravitasjon eller egen muskelkraft.

Det kraftfulle elsystemet byr på fantastisk sprett og en beundringsverdig responsiv følelse som gir en dynamisk opplevelse ved hvert pedaltak. Dette skyldes i stor grad de tre høykvalitets kraftsensorene, noe som betyr at når du trår sakte og forsiktig får du en myk og rolig assistanse, mens raskere og hardere tråkk gir deg en betydelig kraftigere assistanse. Hele pakken har et imponerende lavt lydnivå og leverer en fantastisk kraftoverføringsfølelse, og det beste av alt er at alt skjer i nesten sømløs harmoni og med imponerende effektivitet.

Du styrer alt via en iRemote, en praktisk og lett håndterbar liten bryter lett tilgjengelig på styret, som også er designet for å tåle uhell. Gjennom iRemote kan du også koble til via ANT+ og Bluetooth til din Garmin-enhet og bruke programvare basert på for eksempel dreiemoment eller hjertefrekvens. Og med BH´s iConnect-app kan du koble til din smartphone og styre flere forskjellige funksjoner… like enkelt som det er genialt!

Konkurranseklar 1x-drivlinje med pålitelig funksjon og skarp ytelse

Den kraftige elmotoren jobber sammen med en ekstremt effektiv 1x-drivlinje med 12 gir som leverer pålitelig funksjon, et bredt utvekslingsområde og selvsagt ytelsesressurser på toppnivå. Samarbeidet gir en solid og effektiv kraftoverføring, og du trenger dessuten bare å holde styr på ett enkelt girhåndtak som også er elegant integrert på styret, slik at du aldri trenger å slippe taket i cockpiten din.

Høykvalitets hjulsett og skivebremser klare for utfordringer

Dette kraftfulle bygget ruller på et sett med høykvalitets hjul som er spesielt utviklet for å håndtere virkelig tøff sykling. Disse hurtiggående 29-tommerne er utrustet med konkurransedyktige dekk som gir deg skarpt grep i svingene og mulighet til å velge stramme linjer i sporet. Ettersom sykkelen er laget for høye hastigheter, er den utstyrt med effektive hydrauliske skivebremser med 4-stempels calipere som virkelig samsvarer med hastighetsressursene og sikrer kraftig bremsekraft uansett om terrenget er gjørmete, regntungt eller fullt av slaps.

PÅ DETALJNIVÅ
Artikkelnummer0106519-O372
EAN-kode-
VaremerkeBH
FargeBLUE-COPPER-COPPER
Knutenummer0106519
Spesifikasjon
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

29"
PersonaliseringTerrengsykling
ModellserieBH ATOMX LYNX
KjønnUnisex, Dame, Herre
Damspesifikk 

Damspesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Nei
Produsentens farge-
Årsmodell2023
Vekt (ifølge produsenten)22,2
Produsentens nettstedwww.bhbikes.com/en_GB
Elektrisk sykkelJa
Elektrisk systemBrose
Din høyde 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm)-
Bremsetype 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

12-delt (1 x 12)
GirskifterserieShimano XT
Bakgirserie 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano XT
ModellserieBH ATOMX LYNX
Rammesett
Rammestørrelse-
Rammemateriale 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Karbonfiber
Forhjulsgaffel-
Forstilling, type fjæringLuftfjær
Slaglengde foran 

Slaglengde foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

160 mm
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Med justering på forgaffelen
Bakdemper-
Bakgaffeltype 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

Dempet
Bakdempervandring 

Bakdempervandring

Det her med vandring på en mountainbike kan føles som en ekte jungel. En enkel måte å forklare det på er at jo lengre vandring sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm vandring er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk krevende terreng.

En sykkel med 120 mm vandring kan kanskje være det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant røtter og steiner. Disse syklene passer for alle motionister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm vandring eller mer er perfekt for deg som liker å ta deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i bikeparken og sykle nedover bakkene så fort du bare kan.

160mm
Hjul
Forhjulsnav-
Baknav-
Eiker-
Fordekk-
Bakdekk-
Dekkdimensjon61-622, 63-622
Drivverk
Girspaker-
Bakgir-
Komponenter
Forbremse-
Bakbremse-
Styrelager-
Styre-
Styrestem-
Setepinne-
Håndtak/Styretape-
Motor
Motor-
Motorplassering 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
MotorlydnivåLav
Dreiemoment 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
90 Nm
Maksimal assistansehastighet 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Maksimal rekkevidde 

Maksimal rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under ideelle forhold (varmt vær, få bakker, få start og stopp samt flatt underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er hovedsakelig hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel osv.)

155 km
Batteri
Batteri-
BatteritypeLitium-ion
BatteriplasseringInnvendig
Avtagbart batteriNei
Batterikapasitet (Wh)720
Spenning36 V
Batteri inkludert?Ja
Batteriladerja
Kan lades på sykkelenJa
Visning
VisningBH i-Remote
AssistansenivåerBoost, Eco, Eco+, Sport
SykkelassistanseJa
KUNDENES MENINGER
Også tagget i

LIKNENDE PRODUKTER

Nyhet
0104960-N943
19 259 kr

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY