• RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

BH Bh El Mtb Ilynx Trail 8.0 Grønn-Grønn-Grønn

Bh El Mtb Ilynx Trail 8.0 Grønn-Grønn-Grønn
Beskrivelse

Kraftig eMTB som leverer en fin balanse mellom lekenhet og aggressivitet

Den underholdende og potente BH iLynx Trail 8.0 hjelper deg å finne balansen mellom lekenhet og aggressivitet. Denne sykkelen vil gi deg en klar fordel, uavhengig av din mentale status eller fysiske form... du kan konsentrere deg om å pedalere forbi 20 år yngre syklister med et avslappet smil på leppene. Grunnoppskriften består av en robust ramme i aluminium og slaglengder på 140/140mm med overbevisende kinematikk i kombinasjon med en kraftfull elmotor som kan tredoble din egen pedalassist og som fokuserer på smidig levering og lang rekkevidde. Slutresultatet? En livlig, underholdende, robust og utholdende eMTB som uten problem takler ulent terreng og som gjør at du kan dra nytte av all den kunnskapen som spanske BH har akkumulert gjennom sine mer enn 110 år.

Nøkkelen til suksess!

  • Underholdende stisykkel med en geometri som finner balansen mellom lekenhet og aggressivitet
  • Fulldempet ramme i kvalitetsaluminium med progressiv kinematikk og høy torsjonsstivhet
  • Relativt korte kjedestag (451mm) kombinert med en styrevinkel på 66 grader
  • Stigeometri som tilbyr behagelig manøvrerbarhet oppover og fremragende stabilitet på tekniske nedkjøringer
  • Kvalitetsdempere fra RockShox med slaglengder på 140/140mm tilpasset stisykling
  • En lett og kraftig elmotor fra BH (2EXMAG) med et dreiemoment på 65Nm og opptil 300% assistanse
  • Et fullstendig integrert batteri i underrøret med 540 Wh som gir en rekkevidde på opptil 130 km
  • En kraftfull 1x-drivlinje med 11 gir fra Shimano (Deore) som sjelden skaper trøbbel
  • Kraftfulle hydrauliske skivebremser med 4-stemplers kalipere fra Shimano (MT420) som samsvarer med fartsressursene
  • Et førsteklasses hjulsett med hurtigtrillende kvalitetsdekk fra Maxxis (Minion) med 2,5/2,4" bredde
  • Dropper Post fra Race Face (DP Aeffect) som gjør at du kan senke setet mens du er i fart
  • Du styrer hele oppsettet via en elegant cockpit fra BH med integrert kabelføring
  • Kompatibel med FIT-systemet - Skjult i styreskaftet, hvor du praktisk kan oppbevare essensielle verktøy

Fulldempet ramme i aluminium utstyrt med et nesten magisk lenkesystem

Hele kreasjonen er basert på en fulldempet aluminiumsramme med en geometri som har funnet den perfekte balansen mellom lekenhet og aggressivitet, og en torsjonsstivhet som sikrer effektiv kraftoverføring. Dette kombineres med et optimalt plassert tyngdepunkt for pålitelig stabilitet selv ved høy fart.

Det unike lenkesystemet sikrer en demping som leverer progressiv kinematikk og imponerer på alle fronter. Resultatet er eksepsjonell bakkekontakt med en responsiv følelse kombinert med effektiv kraftoverføring, slik at sykkelen raskt responderer når du ønsker å akselerere og samtidig gir deg full kontroll til å håndtere krevende sporvalg på en overraskende enkel måte. Med en sjenerøs slaglengde på 150mm tilbys allsidig manøvrerbarhet uten å gå på kompromiss med pedaleffektiviteten, selv i mindre utfordrende terreng. Den fulldempede rammen er uten tvil funksjonell og leverer en finjustert balanse mellom stivhet og styrke, som gjør at den føles både leken, smidig og aggressiv.

Rammen har elegant integrert kabelføring, hvor alle kabler er godt beskyttet mot fysisk påvirkning inni rammen. Dette reduserer luftmotstanden betydelig og forenkler vedlikeholdet (spesielt rengjøringen). Selvsagt er denne modellen tilpasset gjennomgående aksler, dvs. ekstra bredde på for- og bakakselen som gir større avstand mellom spokefestene ved navet og dermed et stivere hjul for maksimal kontroll. Sist, men ikke minst, ser sykler med intern kabelføring betydelig penere ut.

Atletisk elmotor med en dynamisk kjørefølelse og kraftig dreiemoment

Drivkraften kommer fra en atletisk elmotor fra BH (2EXMAG - Gen.2) som leverer et dreiemoment på 65 Nm og en maksimal kadens på 110 rpm. Motoren drives av et kraftig (540 Wh) og fullstendig integrert batteri plassert i det diagonale røret, og gir deg imponerende mengder ekstra kraft for hastigheter opptil 25 km/t. Selvfølgelig kan du sykle raskere enn dette, men da må du belage deg på å bruke tyngdekraften eller egen muskelkraft. Hele drivpakken er også sentralt plassert i bunnen av rammen, noe som resulterer i et ideelt lavt tyngdepunkt som i sin tur gir fantastisk balanse, stabilitet samt rask manøvrerbarhet.

Det effektive elsytemet er ikke bare utrolig lett (2.1 kg) men har også en imponerende respons. Elmotorens følsomme karakter bidrar til en dynamisk sykkelfølelse ved hvert tråkk. Dette skyldes i stor grad de tre førsteklasses kraftsensorene som gir en myk og rolig assistanse når du tråkker forsiktig, men en betydelig sterkere assistanse når du tråkker raskere og kraftigere. Hele systemet opererer med lavt støynivå og gir en solid følelse av kraftoverføring, i harmonisk og effektiv enhet.

Med iRemote får du enkel tilgang via tydelige fargeindikatorer til de fire ulike driftsmodiene: Eco (+75%), Eco+ (+150%), Sport (+250%) eller Boost (+300%). Alt kontrolleres fra iRemote, en praktisk og letthåndterlig enhet plassert på styret, designet for å tåle fall. Du kan også koble til med ANT+ og Bluetooth til din Garmin-enhet for å nyttiggjøre programmer basert på for eksempel dreiemoment eller hjertefrekvens. Og med BH´s iConnect-app kan du enkelt koble til din smarttelefon og styre en rekke forskjellige funksjoner, like enkelt som det er genialt!

Kraftig 1x-drivlinje med sjeldne driftsproblemer, styrt gjennom en elegant cockpit

Under hetten finner du en kraftig 1x-drivlinje fra Shimano (Deore), som består av 11 mekanisk styrte gir som sjelden byr på problemer. Span>}

PÅ DETALJNIVÅ
Artikkelnummer0106505-O363
EAN-kode-
VaremerkeBH
FargeGreen-Green-Green
Produsentens artikkelnummer-
Spesifikasjon
PersonaliseringTerrengsykling
ModellserieBH iLynx Trail
KjønnUnisex, Dame, Herre
Damespesifikk 

Damespesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Nei
Vekt (ifølge produsenten)22,5
Produsentens nettstedwww.bhbikes.com/en_GB
Elektrisk sykkelJa
Din høyde 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm)-
Produsentens fargeGREEN-GREEN-GREEN
Rammesett
Rammestørrelse-
Ramme140 MM FULL SUSPENSION ALLOY, INTERNAL CABLE ROUTING
Rammemateriale 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
ForhjulsgaffelRock Shox Recon RL 140mm 15QR
Forhjulsgaffeltype 

Forhjulsgaffeltype

En dempet framgaffel er i dag standard på terrengsykler, rett og slett for å takle terrenget sykkelen brukes i. Det finnes også mange hybridcykler med dempet framgaffel, for å gi deg litt mer komfort på grusveier og eventuelle skogstier. Hvis du skal sykle i skog eller på enklere stier, eller mye på grusvei, så er en dempet framgaffel et godt valg!

Stive framgaffler finnes på standard, racersykler og hybridcykler, og passer best for sykler som for det meste skal være på asfalt. Du får en lettere sykkel, en sykkel som føles kvikkere og en sykkel som oppleves å svare bedre på dine bevegelser. Noen nisjede sykler som fatbikes og touringcykler har også stive framgaffler, men da kompenseres det ofte med veldig brede og solide dekk for å gi litt av komfortfølelsen tilbake. Hvis du skal sykle hovedsakelig på asfalt, og kanskje noen snillere grusvei, så er en stiv framgaffel helt riktig for deg!

Dempet
Forstilling, type fjæringLuftfjær
Vandring foran 

Vandring foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

140 mm
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Med justering på forgaffelen
BakdemperRock Shox Deluxe Debonair
Bakgaffeltype 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

Dempet
Vandring bak 

Vandring bak

Det her med vandring på en mountainbike kan føles som en ekte jungel. En enkel måte å forklare det på er at jo lengre vandring sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm vandring er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk krevende terreng.

En sykkel med 120 mm vandring kan kanskje være det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant røtter og steiner. Disse syklene passer for alle motionister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm vandring eller mer er perfekt for deg som liker å ta deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i bikeparken og sykle nedover bakkene så fort du bare kan.

140 mm
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

29"
Årsmodell2023
Hjul
HjulRace Face Ar 30 TR
ForhjulsnavBH
BaknavBH
FordekkMaxxis Minion TPI120 Terra EXO TR 29X2,5
BakdekkMaxxis Minion TPI120 Terra EXO TR 29X2,4
Drivverk
GirspakerShimano Deore
BakgirShimano Deore 11sp
KranksettFSA 34T -165mm
KjedeShimano HG60
KassettSHIMANO CSM5100 11SP (11-51T)
Komponenter
ForbremseShimano MT420 4 Piston 203mm
BakbremseShimano MT420 4 Piston 203mm
StyrelagerAcros AZX-581 BL
StyreRace Face Aeffect Riser 35 780mm
StyrestemBH Evo 35 Fit
SetepinneRace Face DP Aeffect 31,6
Bremsetype 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

11-delt (1 x 11)
GirskifterserieShimano Deore
Bakgirserie 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Deore
Motor
MotorBH 2EXMAG-II
Motorplassering 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
MotorlydnivåLav
Dreiemoment 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
65 Nm
SensorerFart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Maksimal rekkevidde 

Maksimal rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under ideelle forhold (varmt vær, få bakker, få start og stopp samt flatt underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er hovedsakelig hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel osv.)

130 km
Elektrisk systemBH
Batteri
BatteriNR System
BatteriplasseringInnvendig
Avtagbart batteriNei
Batterikapasitet (Wh)540
Spenning-
Batteri inkludert?Ja
Batteriladerja
Kan lades på sykkelenJa
Lader inkludert?-
Visning
VisningBH i-Remote
AssistansenivåerBoost, Eco, Eco+, Sport
SykkelassistanseJa
Sykkelutstyr
Håndtak/StyretapeErgon GE10
SetePrologo Proxim W350 Stn
KUNDENES MENINGER
Også tagget i

 

LIKNENDE PRODUKTER

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY