Åpnes ikke PayPal`s innloggingsside?

Klikk her
for å forsøke igjen.

Vennligst vent. Din ordre behandles.

Vi rydder lageret - Gjør ett kupp!
RONDO

RONDO Hurt CF Zero purple/grey

ID: 853363
74 790 kr
65 189 kr
- 12%
Inkl. mva, ekskl. levering
Beregn størrelse | Geometri
Venligst velg rammestørrelse

Klikk på "størrelsestabellen" for å finne riktig størrelse

Lägg till i Ønskeliste
Betal enkelt i mindre avdrag
  • 30 dagers returrett gratis retur
  • Fri frakt på mindre varer fra 999 kr
  • Stort utvalg av produkter
    over 600 kjente merker
Produktbeskrivelse

Aero skivebremse sykler passer perfekt inn i sykkelverdenen, men Rondo tar ting to skritt videre. HVRT er verdens første vario geometri landeveissykkel. Takket være den unike TWINTIP gaffelen kan du endre stillingen og justere styringen på sykkelen. Den første innstillingen med brattere vinkler, mindre trail og en lavere kjøreposisjon vil være perfekt for racing. Alternativ gaffelinnstilling, som passer til store dekk og / eller fender, med litt slakke vinkler, er ideell for hard, lang utholdenhetstrening eller racing. Men det er ikke alt - HVRT tilbyr også muligheten til å bruke stort volum 700c gummi, eller til og med montere massive road plus dekk på 650b hoops, som til slutt forvandler HVRT til en road pluss pothole slayer og komfortabel treningssykkel. Men vær ikke redd - dette trikset kompromitterer ikke noen av HVRT’s racinggener! Geometri,
aerodynamikk, respons og vekt var på toppen av listen over prioriteringer.

Twintip - Gaffel

LO
Denne stillingen gir sykkelen en høyere frontend, slakkere hodevinkel og lengre trails og plass til store dekk og / eller fender. Ideell for lange avstander, vanskelige forhold, trening eller racing.

HI
Denne posisjonen senker cockpiten, styrer hodevinkelen og resulterer i kortere trails. Perfekt hvis du er klar til å sette i gang løpet!

The Slot
RONDO karbon aero setepute med unik lampe eller racing registreingsnummer installeringsvindu.

Detaljer

  • Carbon Aero rammesett med karbonstolpe med montering for baklys eller startnummer
  • Geometri tilpasning med Flip-Chip: Setevinkel 0,5 °; Bunnbraketthøyde 4 mm; Cockpit høyde 10 mm; Styrevinkel: 0,5°
  • Hydraulisk Shimano skivebremser
  • Dekk-klarering opp til 700 x 30C eller 650B x 47C
  • Gaffel med Direct Flatmount standard
  • Pluggaksel til ramme og gaffel
  • Pedaler er ikke inkludert. Finn pedaler her
Spesifikasjoner
Formål
Road  
Totalt antall gir
22  
Vekt (ca.)
7.97  kg
Inkludert i leveransen
Pedaler inngår: nein  
Ramme
Type materiale: Carbon
System: Aero
Gaffel
System: Starrgabel
Merke: RONDO
Type: HURT TWINTIP 1.5
Material: Carbon
Gir
Type sykkelgir: Kettenschaltung
Antall gir: 11
Merke: Shimano
Type: Dura Ace
Framgir
Versjon: 2-fach
Modell: Shimano Dura Ace
Girspake
Modell: Shimano Dura Ace  
Kranksett 
Modell: Shimano
Girutveksling 1: 52 Tenner
Girutveksling 2: 36 Tenner
Kranklager
Modell: Shimano  
Kjede
Modell: Shimano HG701  
Kassett
Oversettelseskrok (tenner): 11-28 Tenner
Modell: Shimano Ultegra
Frambremse
Merke: Shimano
Type: BR805, hydraulic
Bremsesystem: Scheibenbremse
Disc diameter: 160 mm
Bakbremse
Merke: Shimano
Type: BR805, hydraulic
Bremsesystem: Scheibenbremse
Disc diameter: 160 mm
Bremsespake
Modell: Shimano  
Styre
System: Rennlenker
Modell: Easton
Material: carbone
Styrestem
Modell: RONDO  
Styre
Velo Superlight  
Sadel
Fabric Scoop Flat Cr-Ti  
Setepinne
Type: Rondo Aero
Material: Karbonfiber
Framnav
Modell: DT Swiss 240  
Baknav
Modell: DT Swiss 240  
Felg
Modell: RONDO
Material: Carbon
Framdekk
Størrelse: 28
Dekkbredde: 28 mm
Modell: Panaracer
Bakdekk
Størrelse: 28
Dekkbredde: 28 mm
Modell: Panaracer
Type
kein E-Bike  
Kjønn
Unisex
Modellår
2019
Varenummer
853363
Produktonmtaler
2
1 Omtaler
5 Stjerner
0
4 Stjerner
0
3 Stjerner
0
2 Stjerner
1
1 Stjerne
0
17.10.2019
Louis BIGO
Road sykkel RONDO Hurt CF Zero
Vélo de route RONDO Hurt CF Zero
Automatisk oversatt fra fransk Tilbake til original

Denne sykkelen er for tung. I tillegg har den skivebremser, og personlig mener jeg at det ikke er et godt alternativ. Bremsene på felgen krever mye mindre innsats (5 ganger mindre) og krever derfor mindre ramme eller gaffel, de gir mer progressivitet. Jeg har nå en landeveissykkel med brems på felgene, og en terrengsykkel med hydrauliske skivebremser (nesten obligatorisk på grunn av gjørme), jeg foretrekker at racersykkelen er lettere å justere og mindre lunefull.

Ce vélo est trop lourd. De plus il a des freins à disques, et personnellement, je considère que ce n'est pas une bonne option. Les freins sur la jante réclament beaucoup moins d'efforts (5 fois moins) et donc sollicitent moins le cadre ou la fourche, ils permettent de disposer de plus de progressivité. J'ai aujourd'hui un vélo de route à frein sur les jantes, et un VTT à freins hydrauliques à disque (presque obligatoire à cause de la boue), je préfère celui du vélo de course plus facile à régler et moins capricieux.


Har du noen spørsmål?
Send oss din forespørsel ved å bruke kontaktskjemaet eller besøk vår FAQ-seksjon med ofte stilte spørsmål og svar.
Nyhetsbrev
Registrer deg nå og få et gavekort på 50 kr.
Eksklusive tilbud og rabattkoder venter på deg.4

PERSONVERN
Everyday we get more people on bikes