Åpnes ikke PayPal`s innloggingsside?

Klikk her
for å forsøke igjen.

Vennligst vent. Din ordre behandles.

Cube Summer Sale - Endelig rabatt på CUBE! | OPPTIL 20% RABATT
ORBEA

ORBEA Gain D30 anthracite (2019)

ID: 856231
28 699 kr
Inkl. moms, gratis frakt
ORBEA Gain D30 anthracite
ORBEA Gain D30 grey/white/red
Beregn størrelse
Venligst velg rammestørrelse

Klikk på "størrelsestabellen" for å finne riktig størrelse

Lägg till i Ønskeliste
Betal enkelt i mindre avdrag
  • Stort utvalg av produkter
    over 100 kjente merker
  • 100 dagers returrett gratis retur
  • Fri frakt på mindre varer fra 999 kr
Produktbeskrivelse

Gain D30 E-landeveisykkel ble designet for å gjøre turen enklere. Konseptene "Enough Power" og "Enough Energy" har gjort modellen ekstremt lett, sporty og mobil: en sykkel som reagerer på kallet til den åpne veien. The Gain anerkjenner svette og innsats og støtter deg ved å spise kilometer etter kilometer. Systemgrensesnittene er moderne, integrerte og enkle. Det er ingen omfangsrike komponenter som påvirker din erfaring, alle distraksjoner har blitt redusert til et minimum, og bare deg, gevinsten og timene dine forblir sammen.

Mode Button
Spar plass på styret, for eksempel ved å installere et navigasjonssystem eller bare for å gjøre turen enklere. Gain Control Center er en attraktiv og diskret knapp på topprøret. Med det enkle iWoc ONE-grensesnittet kan du slå systemet av eller på, kontrollere nivået på motorstøtten, og kontrollere gjenværende batteriladning. De fargerike LED-lysene gir deg all den informasjonen du trenger. iWoc TRIO kompaktkontrollen gir ekstra funksjoner og interaktivitet til flatskjermversjonen av Gain, i kombinasjon med iWOC ONE på / av-knappen, noe som gir mer kontroll over belysning, batteri og motorassistanse.

Internal Battery
Batteriet er en av de mest slående komponentene i et el-sykkel system, og derfor har Orbea gjort alt for å gjøre det så lite, lett og diskret som mulig. Gain-konseptet "Enough Energy" gir syklisten rikelig med batteristrøm, men ikke noe mer. Dette unngår store batterier med for høy effekt.  

Drive System
Hjertet av Gain, bakhjulsmotoren, er nøkkelen til Enough Power-konseptet. Det sofistikerte kjøresystemet gir pålitelig, mild motorassistanse på nivåer som er utformet for å lette turen. Og siden motoren er plassert direkte på baknavet, kan du også bruke pedalene når motoren ikke er i bruk uten å ha følelsen av å bli trukket sammen.

C.A.N. Integration
Gevinsten krever ikke mange kabler og tilbehør. Controller Area Network (CAN) er en enkeltkontakt som kan brukes til å lade, diagnostisere og koble til et ekstrabatteri.

PAS SENSOR
Den balanserte, jevne motoreffekten av forsterkningen krever en sofistikert sensor. I perfekt harmoni med innsatsen for å gjøre systemet enkelt og diskret, inneholder kassettlukeren 20 magneter som detekteres av den integrerte sensoren. Systemet overvåker pedalaktiviteten din og justerer motorens hjelp.

APP
En app for smarttelefoner og smartwatches gir ekstra kontrollfunksjoner for iWoc-systemet for Gain. Sykkelsporing, opplasting av GPS-ruter og andre aktiviteter samt andre funksjoner er mulig via mobiltelefonen, noe som gjør sykkelen til enda mer verdifull enhet.

Allsidighet
Trenden mot bredere dekk er overalt, og til og med i løpskonkurranser får stadig større oppmerksomhet til økt komfort og lavere rullestyrke i 25C og 27C dekkene. For å gjøre det enda mer allsidig, er det enda mulig å dyrke de fleste 40C-dekkene.

Mange sykler i en enkelt Gain
Gain er villig til å ta på seg mange roller: Grus, vei, pendling ... Dekknivået, muligheten til å montere forskjellige tilbehør som mudflaps og praktisk all-road geometri gjør det mulig å endre den. Den sikre og enkle installasjonen av mudguards fra ettermarkedet gir et attraktivt og robust resultat. På forespørsel kan et bagasjestativ installeres. Orbea har designet sin mest allsidige sykkel.  

Detaljer

  • Kraftig 250 Watt X35 bakhjulsmotor fra ebikemotion
  • integrert 250 Wh batteri i nedrøret
  • Shimano 105 Komponenter
  • Hydraulisk Shimano skivebremser
  • Low total weight of approx. 13.5 kg
  • Hutchinson Fusion dekk
  • Pedaler er ikke inkludert. Finn pedaler her
Egenskaper

Rekkevidde

Hvor mange kilometer holder batteriet mitt?  
Kommer jeg 50 kilometer med en batteriladning eller til og med 120? For en elsyklist er dette viktig informasjon og produsentene gjør sitt beste for å estimere og oppgi reell rekkevidde der ser hvor langt du kommer på et fulladet batteri. I praksis er maksimal rekkevidde avhengig av mange faktorer; I tillegg til motoren inkluderer dette energiinnhold (400 eller 500 Wh) håndtering og hvor gammelt batteriet er, men også sjåførens vekt, sittestilling, kjørestil (startfrekvens, kadens) og valgt assistansenivå (Eco, Tour, Sport, Turbo) har stor påvirkning på rekkevidden. Og sist men ikke minst påvirker sykkelruten (oppoverbakke eller flat), veidekket (landevei eller terreng) og til og med vinden (mot- eller medvind) og dekkprofilen rekkevidden. Derfor er det ekstremt vanskelig å gi nøyaktig og pålitelig informasjon.

Spesifikasjoner
Type
El-sykkel 25km/h  
Formål
Elektrisk racersykkel  
Hjulstørrelse
28"  Tum
Totalt antall gir
22  
Vekt (ca.)
13.53  kg
Totalvekt
120  kg
Inkludert i leveransen
Pedaler inngår: Nei  
Ramme
Dempermerke: uten demper
System: Diamant
Type materiale: Aluminium
Motor
Merke: Ebikemotion
Modell: X 35
Type: Navmotor bakhjulsdrift
Ytelse: 250 Watt
Batteri
Modell: Ebikemotion
Type: Lithium-Ion
Energiinnhold: 250 Wh
Ytelse: 36 / 6.9 Volt/Ah
Batteri montasje: Intube-batteri
Display
Ebikemotion IWoc  
Rekkevidde
75 km
Gaffel
System: Fast gaffel
Type: giret ​​400 mm Carbon Flat-Mount
Gir
Type sykkelgir: Gir
Antall gir: 11
Merke: Shimano
Type: 105
Framgir
Versjon: 2-delt
Merke: Shimano
Girspake
Modell: Shimano 105  
Kranksett 
Modell: Shimano 105 R7000
Girutveksling 1: 50 Tänder
Girutveksling 2: 34 Tänder
Kjede
Modell: KMC e11  
Kassett
Oversettelseskrok (tenner): 11-32 Tänder
Modell: Shimano 105 R7000
Frambremse
Merke: Shimano
Type: R7070
Bremsesystem: Hydraulisk skivebrems
Bakbremse
Merke: Shimano
Type: R7070
Bremsesystem: Hydraulisk skivebrems
Bremsespake
Modell: Shimano 105 ST-7020  
Styre
Modell: FSA Gossamer Compact
Material: Aluminium
Styrestem
System: A-Head
Modell: Orbea OC-III
Material: Aluminium
Headset
1-1/8 semi-integrert  
Sadel
Prologo Kappa Space STN size 147mm  
Setepinne
System: Integrert
Diameter: 27.2 mm
Type: Orbea OC-II, 350 mm
Material: Karbonfiber
Hjul
Modell: Orbea Ready GR  
Framdekk
Størrelse: 28 Tum
Dekkbredde: 28 mm
Modell: Hutchinson Fusion 5 All Season TLR
Bakdekk
Størrelse: 28 Tum
Dekkbredde: 28 mm
Modell: Kenda Hutchinson Fusion 5 All Season TLR
Kjønn
Unisex
Modellår
2019
Varenummer
856231
Video
Produktonmtaler
4.3
3 Omtaler
5 Stjerner
1
4 Stjerner
2
3 Stjerner
0
2 Stjerner
0
1 Stjerne
0
31.05.2019
Martin J
satsfait
satsfait
Automatisk oversatt fra fransk Tilbake til original

Siden mai 2018 bruker jeg denne Orbea 30 Jeg er veldig fornøyd. Jeg gjorde en tur i Morvan 7 dager med trinn opp til 120 km uten problemer (motorbruk i åsene bare) I dag mai 2019 har den 7500 km og fortsatt god.

Depuis mai 2018 j'utilise ce Orbea 30 j'en suis très satisfait. j'ai fait une rando dans le Morvan 7 jours avec étapes jusqu'à 120 km sans aucun problème (utilisation du moteur dans les côtes seulement) Aujourd'hui mai 2019 il a 7500 km et toujours bien.

08.08.2018
serge
god
bon
Automatisk oversatt fra fransk Tilbake til original

å være amputert av venstre arm Jeg trenger alle kommater rett med bremsekontroll foran og bak

etant amputer du bras gauche il me faut toute les commades a droite avec commande frein avant et arriere

Omdømme av forrige modell

07.08.2018
saurel
du må vite hvordan du skal administrere batterilevetiden, spesielt hvis du må nivåere det
il faut savoir gérer autonomie de la batterie surtout si on fait du déniveler
Automatisk oversatt fra fransk Tilbake til original

det er ikke en motorsykkel, så jeg vet hvordan man skal styre sin autonomi, spesielt hvis den er ferdig for meg, jeg kunne ikke gå til toppen av vinden 1900menn fra 300m. Jeg tror at en batteribackup vil være velkommen hvis jeg vil gjøre fjellet ellers hjelp, har jeg en dyrebar trøst, men det er nødvendig å jobbe med sperren ved å gjøre et minimum av pedalpress, det er ikke en moped. Lær å håndtere godt batteriet for å finne glede

ce n'est pas une moto alors savoir gérer son autonomie surtout si on fait du déniveler pour ma part je n'ai pas pu aller jusqu'au somment du ventoux 1900men partant de 300m je pense qu'un e batterie de secours sera la bienvenue si je veux faire de la montagne autrement l'assistance m'est d'un précieux confort mais il faut travailler avec le dérailleuren faisant un minimum de pression de pédalage ce n'est pas une mobylette Apprendre à bien gérer sa batterie pour trouver du plaisir

Omdømme av forrige modell


Trenger du hjelp?
Kontakt vår kundeservice! Man-Fre 10:00-17:00 h
800 22 668
Nyhetsbrev
Registrer deg nå og få et gavekort på 100 kr.
Eksklusive tilbud og rabattkoder venter på deg.4

PERSONVERN
Everyday we get more people on bikes