Sykkelcomputer fra Wahoo på kjøpet! »
kvar
  • RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

TREK Trek Elsykkel for damer Verve+ 3 Lowstep 545wh Juniper

Trek Elsykkel for damer Verve+ 3 Lowstep 545wh Juniper
Beskrivelse

Kraftig, men lett å håndtere el-sykkel som forenkler hverdagen din

Er du på utkikk etter en sporty el-sykkel som har plass til alt du trenger for dine turer gjennom byen? Ønsker du at el-sykkelen din skal være komfortabel som en drøm, og utstyrt med alt tilbehøret som gjør hverdagen enklere? Den smidige Trek Verve+ 3 Lowstep 545Wh er en pålitelig bysykkel med kraftig elektrisk assistanse som gir daglige turer, pendling til jobb eller treningsøkter et ekstra dytt. Denne letthåndterlige sykkelen er pålitelig under alle værforhold og gjør det både underholdende og enkelt å navigere gjennom gater, sykkelstier, torg og smug. Med en hardtarbeidende elmotor fra Bosch og ekstra kraft, blir syklingen både mer spennende og gledelig. Denne el-sykkelen byr på komponenter designet for komfort og sikkerhet, inkludert en dempet gaffel og setepinne som jevner ut alle ujevnheter i underlaget, brede, stabile dekk og kraftige lykter.

Nøkkelen til suksess!

  • Elektrisk bysykkel som gir en komfortabel og morsom form for transport i alle urbane miljøer
  • En behagelig oppreist sittestilling som sikrer god oversikt og lar deg virkelig nyte omgivelsene
  • En robust aluminiumsramme (Alpha Smooth Aluminum) med ekstra lavt innsteg og et elegant urbant utseende
  • En dempegaffel fra SR Suntour (NVX 30) med spolefjæring som reduserer vibrasjoner og støt fra underlaget
  • En justerbar Blendr-kompatibel styrestamme, som lar deg enkelt endre kjørestillingen din
  • En elmotor fra Bosch (Performance Line Cruise) som støtter hastigheter opp til 25 km/t
  • Et batteri fra Bosch (Powerpack 545Wh) som er elegant integrert i rammen diagonalrør 
  • Batteriet er fullstendig beskyttet av rammen og kan enkelt fjernes helt uten verktøy
  • Walk Assist-funksjon, perfekt for å lede sykkelen ut fra bratte parkeringshus eller sykkelskur
  • En sporty 1x-drivlinje med 9 pålitelige gir fra kvalitetsbevisste Shimano (Altus) med bred utveksling 
  • Robuste hjulsett med dekk fra Bontrager (E6 Hard-Case Lite - 27.5x2.40) som gir godt grep og punkteringsbeskyttelse
  • Kraftige hydrauliske skivebremser som sikrer at sykkelturen din ikke blir avbrutt av dårlig vær
  • Allerede fra start utstyrt med alt praktisk tilbehør som gjør hverdagen din enklere

Robust aluminiumsramme som setter fokus på både komfort og funksjon

Rammen er laget av robust aluminium med ekstra lavt innsteg og elegant intern kabeltrekking, som ikke bare ser pent ut, men også øker beskyttelsen mot fukt, søle og skitt. Rammen har en komfortabel geometri som fokuserer på enkel manøvrering, god oversikt og lett fremkommelighet. Kort sagt, den tilbyr en behagelig oppreist sittestilling som lar deg nyte omgivelsene mens du tråkker frem i ditt eget tempo.

På rammen finner du en MIK-kompatibel bakre bagasjebærer som takler tunge laster, fulldekkende skjermer og kraftig belysning som gjør deg synlig også når mørket faller på. Legg til et stabilt støtteben, en justerbar Blendr-kompatibel styrestamme, ergonomiske håndtak, en dempet setepinne, en komfortabel sal og en felles nøkkel som passer til både batteriet og den medfølgende låsen, og du har en favoritt.

Kraftig elektrisk fremdrift med en herlig dynamisk følelse og 9-girs drivlinje

Motorkraften leveres av en dynamisk midtmotor som yter 75 Nm og gir en fantastisk dynamisk følelse under sykling. Den kraftige elmotoren drives av et batteri som i korte trekk leverer 545Wh med miljøvennlig energi, noe som samlet gir rikelig med kraft for mange mil med behagelig sykling og lang rekkevidde.

Treks RIB-system har et attraktivt design og er særdeles brukervennlig; batteriet er fullstendig beskyttet av rammen og kan fjernes uten bruk av verktøy. Du har til og med plass til en flaskeholder. Systemet inkluderer også et innebygget håndtak som enkelt fjernes og monteres tilbake i rammen uten verktøy.

Den kraftige motoren jobber i samspill med en sporty drivlinje med 9 gir fra Shimano (Altus), som tilbyr pålitelig funksjon og et imponerende bredt utvekslingsområde. Hele pakken imponerer med lav støynivå og leverer en dynamisk kraftoverføring, og det beste av alt, dette skjer i perfekt harmoni og med høy effektivitet.

Et tydelig display med flere driftsmoduser, inkluderer en bakgrunnsbelyst hastighetsmåler og indikatorer for serviceintervaller og batterinivå. Den gjennomtenkte designen lar syklisten enkelt navigere gjennom funksjonene eller velge riktig nivå av assistanse via en LED-fjernkontroll uten å slippe styret...sikkert, enkelt og pålitelig!

Robuste hjulsett og skivebremser med ekstremt pålitelige egenskaper

Det robuste hjulsettet består av aluminiumsfelger utstyrt med grepvennlige 27.5-tommers dekk som gir god punkteringsbeskyttelse og enkelt håndterer alt fra glatt asfalt til brostein og mer utfordrende underlag. Disse 2.4-tommers brede kvalitetsdekkene tilbyr en utmerket balanse av komfort, stabilitet og lav rullemotstand, noe som gir økt sikkerhet og en mer behagelig sykkeltur på varierte underlag. Foran finner du en dempegaffel med justerbar spolefjæring og 60 mm slaglengde, som ytterligere øker komforten og effektivt demper vibrasjoner og støt fra veien. Bremsingen ivaretas av kraftige hydrauliske skivebremser som gir pålitelig stoppekraft uavhengig av om det er tørt, vått, eller slapsfylt underlag.

En fremtid uten kjedelige bilkøer, illeluktende bussholdeplasser og overfylte T-baner

Verve+ 3 gir deg de riktige forutsetningene for å endre vanlige reisevaner, og lar bilen stå igjen i garasjen – hver eneste dag. Verken tung last eller bratte oppoverbakker er et problem; det er bare å gire ned, skru opp assistansen og holde farten, så mestrer du smertefritt selv de bratteste bakkene. Dette er virkelig det optimale fremkomstmiddelet for deg som ønsker litt ekstra hjelp i oppoverbakkene (perfekt når kreftene begynner å bli mindre, men viljen er fortsatt sterk), eller for deg som ønsker å komme deg raskt og effektivt til jobb uten å måtte ha med skift i vesken. 

PÅ DETALJNIVÅ
Artikkelnummer0103889-0235
EAN-kode-
VaremerkeTREK
FargeJuniper
Produsentens artikkelnummer-
Spesifikasjon
PersonaliseringPendling
ModellserieTrek Verve+
KjønnDame
Damespesifikk 

Damespesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Ja
Vekt (ifølge produsenten)M - 27,80 kg (med 545 Wh-batteri)
Produsentens nettstedwww.trekbikes.com/se/sv_SE/p/36942
Elektrisk sykkelJa
Din høyde 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm)-
Produsentens fargeJuniper
Rammesett
Rammestørrelse-
-
RammeHydroformat aluminium i toppklass, avtagbart integrerat batteri (RIB), invändig vajerdragning, Motor Armour, Post Mount-skivbromsar, 135 x 5 mm QR
Rammemateriale 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
ForhjulsgaffelSR Suntour NVX 30, spiralfjädring, ställbar förspänning, 100 mm QR, 60 mm slaglängd,
Forhjulsgaffeltype 

Forhjulsgaffeltype

En dempet framgaffel er i dag standard på terrengsykler, rett og slett for å takle terrenget sykkelen brukes i. Det finnes også mange hybridcykler med dempet framgaffel, for å gi deg litt mer komfort på grusveier og eventuelle skogstier. Hvis du skal sykle i skog eller på enklere stier, eller mye på grusvei, så er en dempet framgaffel et godt valg!

Stive framgaffler finnes på standard, racersykler og hybridcykler, og passer best for sykler som for det meste skal være på asfalt. Du får en lettere sykkel, en sykkel som føles kvikkere og en sykkel som oppleves å svare bedre på dine bevegelser. Noen nisjede sykler som fatbikes og touringcykler har også stive framgaffler, men da kompenseres det ofte med veldig brede og solide dekk for å gi litt av komfortfølelsen tilbake. Hvis du skal sykle hovedsakelig på asfalt, og kanskje noen snillere grusvei, så er en stiv framgaffel helt riktig for deg!

Dempet
Forstilling, type fjæringStålfjær
Vandring foran 

Vandring foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

60 mm
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Ikke låsbar
Bakgaffeltype 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

ram
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

27,5"
Årsmodell2023
Hjul
ForhjulsnavShimano TX505, centerlock
BaknavShimano TX505, centerlock
FordekkBontrager E6 Hard-Case Lite, reflective, wire bead, 60tpi, 27.5x2.40"
BakdekkBontrager E6 Hard-Case Lite, reflective, wire bead, 60tpi, 27.5x2.40"
Dekkdimensjon62-584
FelgerBontrager Connection, double-wall, 32-hole, 20mm width, presta valve
Drivverk
GirspakerShimano Altus M2010, 9-delad
BakgirShimano Altus M2000, lång arm
Kranksett-
KjedeKMC E9S, 9-delad
KassettShimano HG200, 11-36, 9 speed
Komponenter
ForbremseShimano EM300, centerlock,
Bremseskive foran160 mm
BakbremseShimano EM300, centerlock,
Bremseplate bak160 mm
StyreBontrager aluminium Touring
Styrestem-
SetepinneAluminium, dämpning, 31,6 mm, 300 mm längd
Bremsetype 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

9-delt (1 x 9)
GirskifterserieShimano Altus
Framgirserie 

Framgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvsagt fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreves mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner forskjellige merker eller landeveissykkel vs. terrengsykkel, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveissykkelSRAM terrengsykkelSRAM landeveissykkelShimano navgir
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus
Tourney
Uten gir
Bakgirserie 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Altus
Motor
MotorBosch Performance Line Cruise
Motorplassering 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
MotorlydnivåLav
Dreiemoment 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
75 Nm
SensorerFart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Elektrisk systemBosch
Batteri
BatteriplasseringInnvendig
Avtagbart batteriJa
Batterikapasitet (Wh)545
BatteriladerBosch standard 4 A, 230 V, smart system
Kan lades på sykkelenJa
Sykkelutstyr
BelysningSpanninga SOLO för elcykel // Herrmans MR4, 120 lumen LED//
Skjermer-
StøttePletscher Comp Flex 18
BagasjebrettBakre pakethållare i aluminium, maxvikt 25 kg
Håndtak/StyretapeHerrmans Clik // Herrmans Clik
PedalerVPE-857
SeteSelle Royal Nuvola
KUNDENES MENINGER
Også tagget i

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY