• RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

TREK Trek Elsykkel District+ 6 Lowstep 500Wh

CYBER WEEK DEAL
Trek Elsykkel District+ 6 Lowstep 500Wh
Beskrivelse

Kraftig, men lett håndterlig el-sykkel med utstyret som forenkler hverdagen din

Er du på utkikk etter en sporty el-sykkel som har plass til alt du trenger på dine turer gjennom byen? Ønsker du at el-sykkelen din skal være utrolig komfortabel og utstyrt med alt som gjør hverdagen enklere? Den smidige Trek District+ 6 Lowstep 500Wh er en pålitelig bysykkel med kraftig elektrisk drift som gir ekstra skyv til dine daglige runder, pendling til jobb eller treningsøkter. Denne letthåndterlige sykkelen har pålitelig ytelse i alle slags værforhold og gjør det både morsomt og enkelt å navigere gjennom gater, sykkelstier, torg og gater. Den kommer med en hardtarbeidende elmotor fra Bosch, og den ekstra kraften gjør syklingen enda mer spennende og tilfredsstillende. Det kraftfulle batteriet er fullstendig integrert i rammen, noe som tilfører eleganse og forbedrer balansen mens du sykler. Denne el-sykkelen har komponenter designet for komfort og sikkerhet, inkludert en dempet gaffel og setepinne som jevner ut all slags ujevnheter i underlaget, brede, stabile dekk og både for- og baklys.

Nøkkelen til suksess!

  • En elektrisk bysykkel som tilbyr komfortabel og underholdende transport i alle typer urbane miljøer
  • En behagelig oppreist kjørestilling som gir deg god oversikt og lar deg virkelig nyte omgivelsene
  • En justerbar Blendr-kompatibel styrestamme som lar deg enkelt endre kjørestilling
  • En dempegaffel fra SR Suntour (NEX) med 50 mm slaglengde beskytter deg mot vibrasjoner og støt fra veien
  • En robust aluminiumsramme med svært lavt innsteg (lett å stige på og av) og et elegant design
  • En elmotor fra Bosch (Active Line Plus - 250 W, 50 Nm) som støtter hastigheter opp til 25 km/t
  • Et Bosch-batteri (Powerpack 500Wh) som er elegant integrert i rammen diagonalrør (Removable Integrated Battery)
  • Batteriet er fullstendig beskyttet av rammen og er svært enkelt å ta ut (og det helt uten verktøy)
  • Kompatibilitet med Range Boost, et ekstra batteri som dobler el-sykkens rekkevidde, slik at du kan sykle lengre
  • Walk Assist-funksjonen er perfekt for å lede sykkelen ut fra bratte parkeringshus eller sykkelskur
  • En pålitelig drivlinje fra Shimano med 7 fullstendig innesluttede og nesten feilsikre navgir
  • Robuste hjulsett med grepvennlig gummi fra Bontrager (E6 Hard-Case Lite - 700x50c) som har punkteringsbeskyttelse
  • De brede dekkene og dempingen fra setepinnen og forgaflen absorberer trettende støt
  • Kraftfulle hydrauliske skivebremser sørger for at sykkelturen din ikke stoppes av litt dårlig vær
  • Allerede fra starten utstyrt med alle de praktiske tilbehørene som gjør hverdagen din enklere

Robust aluminiumsramme med fokus på både komfort og funksjonalitet

Rammen består av en robust aluminiumsramme (Alpha Platinum) med elegant innvendig kabeltrekking, som ikke bare gir et ryddigere utseende, men også øker beskyttelsen mot vær og vind. Rammen har svært lavt innsteg og en komfortabel geometri, som legger til rette for smidig manøvrering, god oversikt og enkel fremkommelighet. Kort sagt, den har en behagelig oppreist kjørestilling som virkelig lar deg ta inn omgivelsene mens du tråkker frem i eget tempo.

På rammen finner du allerede fra starten av alle tilbehørene som forenkler hverdagen din. Hva sier du til en MIK-kompatibel bakre bagasjebærer i aluminium som tåler tunge laster, fulldekkende skjermer, samt kraftig for- og bakbelysning som gjør at du blir sett, selv når mørket faller på. Legg til dette et solid støtteben, en justerbar Blendr-kompatibel styrestamme, ergonomiske håndtak, en justerbar dempet setepinne, en komfortabel saddel, samt en universell nøkkel som passer både til batteriet og den medfølgende U-låsen, og du har en klar favoritt!

Kraftfull drivlinje med en fantastisk dynamisk følelse i kraftoverføringen

Kraften kommer fra en dynamisk midtmotor fra Bosch (Active Line Plus) som leverer 50 Nm og skaper en herlig dynamisk opplevelse på sykkelen. Den kraftige elmotoren drives av et batteri som i korte trekk gir 500 Wh av miljøvennlige "muskler", noe som gir nok kraft for mye behagelig sykling med imponerende rekkevidde og ekstra kraft i både bein og lunger.

Treks RIB-system (Removable Integrated Battery) har et attraktivt design og er svært brukervennlig: batteriet er fullstendig beskyttet av rammen og kan lett tas ut uten verktøy, og du har til og med plass til en flaskeholder. I tillegg har de et innebygget håndtak som enkelt kan fjernes og remonteres i ramme uten bruk av verktøy. Og ettersom både batteriet og elmotoren er plassert i nedre del av rammen, oppnås et optimalt lavt tyngdepunkt som gir upåklagelig manøvrerbarhet og en naturlig velbalansert følelse under sykling.

Den kraftfulle elmotoren jobber sammen med en pålitelig drivlinje fra Shimano med 7 fullstendig innesluttede og nesten feilsikre gir og gir nesten feilfri funksjonalitet, et bredt utvalg av gir og krever nesten intet vedlikehold. Dette intuitive girsystemet lar deg også gire selv når du ikke tråkker, noe som er perfekt i bytrafikken med dens konstante stopp. Det er et glatt og lett håndterbart system som også bidrar til å beskytte sykkelens viktige deler mot veiskitt og værforhold.

Siden hele drivpakken og det integrerte batteriet er plassert i nedre del av rammen, oppnås et optimalt lavt tyngdepunkt som gir upåklagelig manøvrerbarhet og en naturlig velbalansert følelse under sykling. Hele pakken har et imponerende lavt støynivå, og det beste av alt er at det skjer med nesten sømløs harmoni og høy effektivitet. I tillegg kommer den med en klar Intuvia-skjerm med 5 ulike driftsmoduser (Eco, Trail, Sport, Turbo, Off) som har en bakgrunnsbelyst hastighetsmåler og batteriindikator. Den gjennomtenkte designen gjør det enkelt for syklisten å bla gjennom funksjonene eller velge riktig assistansenivå uten å måtte slippe taket på styret... trygt, enkelt og sikkert!

Høykvalitets hjulsett og skivebremser med svært pålitelige egenskaper

Det robuste hjulsettet består av aluminiumsfelger utstyrt med grepvennlig gummi fra Bontrager (E6 Hard-Case Lite) som byr på god punkteringsbeskyttelse og håndterer uten problemer alt fra glatt asfalt og brostein til betydelig mer ujevne underlag. Selv om Treks bakgrunn er fylt av sport og konkurranse, er komfort fortsatt prioritet for denne sykkelen. Disse 50 mm brede kvalitetsdekkene tilbyr en flott kombinasjon av komfort, stabilitet og lav rullemotstand, noe som i praksis betyr økt sikkerhet og mer behagelig sykling på de underlagene du vanligvis finner i byen og dens nærområder. Fronten har også en dempet gaffel fra SR Suntour (NEX) med justerbar spiralfjæring og 50 mm slaglengde, som gir ytterligere komfort og effektivt tar vare på trettende vibrasjoner og støt fra veien. Bremsingen håndteres av kraftige hydrauliske skivebremser fra Shimano (MT200) som sikrer at du har effektiv bremsekraft uansett om det er tørt, regnfullt eller fylt med slaps.

Fremtiden uten kjedelige bilkøer, illaluktende bussholdeplasser og overfylte T-baner

Dette er en robust bysykkel som vekker begjær og som setter deg i stand til å planlegge for en fremtid uten saktegående bilkøer, trange tunnelbanevogner og illaluktende bussholdeplasser. En District+ gir deg de nødvendige forutsetningene for å endre fastlåste reisemønstre og la miljøsynderen stå igjen i garasjen, hver eneste dag. Verken tung last eller bratte bakker representerer noe problem, for det er bare å gire ned, øke assistansenivået og holde tempoet, så når du toppen av selv de bratteste bakkene uten anstrengelse.

Dette er virkelig det optimale transportmiddelet for deg som ønsker litt ekstra hjelp i oppoverbakkene (perfekt når pusten blir kort, men viljen er sterk) eller for deg som vil effektivt og raskt komme deg til jobben uten å måtte pakke ned et skift i vesken. Et miljøvennlig, lett håndterlig og overraskende komfortabelt transportmiddel som med hjelp av moderne teknologi flytter deg dit du ønsker på en underholdende og effektiv måte. 

PÅ DETALJNIVÅ
Artikkelnummer0094281
EAN-kode-
VaremerkeTREK
Farge-
Produsentens artikkelnummer-
Spesifikasjon
PersonaliseringPendling
ModellserieTrek District +
KjønnDame
Damespesifikk 

Damespesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Ja
Vekt (ifølge produsenten)M - 24.10 kg / 53.14 lbs (eksklusiv batteri)
Produsentens nettstedwww.trekbikes.com/se/sv_SE/p/35136
Elektrisk sykkelJa
Din høyde 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm)-
Produsentens farge-
Rammesett
Rammestørrelse-
-
RammeAlpha Smooth Aluminum, med RIB-batteri (avtagbart integrerat batteri)
Rammemateriale 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
ForhjulsgaffelSR Suntour NEX, ställbar spiralfjädring, 50 mm slaglängd, 100 x 5 mm QR
Forstilling, type fjæringStålfjær
Vandring foran 

Vandring foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

50 mm
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Med justering på forgaffelen
Bakgaffeltype 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

ram
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

28"
Årsmodell2022
Hjul
FordekkBontrager E6 Hard-Case Lite, reflective, wire bead, 60tpi, 700x50c
BakdekkBontrager E6 Hard-Case Lite, reflective, wire bead, 60tpi, 700x50c
Dekkdimensjon50-622
Drivverk
GirspakerShimano Nexus Revo Shifter 7-speed
BakgirShimano Nexus 7-speed
Kassett18T
Komponenter
ForbremseShimano MT200 hydraulisk skivbroms
StyrelagerVP, kapslat, 1 1/8, gängat
StyreAluminum comfort
StyrestemBontrager aluminium Quill, 31,8 mm klämma, inställbar rise, Blendr-kompatibel, 85 mm längd
SetepinneAluminium, dämpning, 31,6 mm, 300 mm längd
Bremsetype 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

7-giret (1 x 7)
GirskifterserieShimano Nexus
Bakgirserie 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Nexus
Motor
MotorBosch Active Line Plus
Motorplassering 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
MotorlydnivåLav
Dreiemoment 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
40 Nm
SensorerFart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Gjennomsnittlig rekkevidde 

Gjennomsnittlig rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under normale (eller gjennomsnittlige) forhold (middels store bakker, en del start og stopp samt varierende underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er for det meste hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel o.l.)
120 km
Maksimal rekkevidde 

Maksimal rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under ideelle forhold (varmt vær, få bakker, få start og stopp samt flatt underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er hovedsakelig hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel osv.)

160 km
Elektrisk systemBosch
Batteri
BatteriBosch PowerTube 500 Wh
BatteritypeLitium-ion
BatteriplasseringInnvendig
Avtagbart batteriJa
Batterikapasitet (Wh)500
Spenning36 V
Batteri inkludert?Ja
BatteriladerBosch Standard
Kan lades på sykkelenJa
Visning
VisningBosch Intuvia
Avtagbar skjermJa
DisplayplasseringHansken
LadestasjonNei
AssistansenivåerEco, Off, Sport, Tour, Turbo
SykkelassistanseJa
Sykkelutstyr
BelysningSpanninga SOLO för elcykel / Herrmans H-Black MR4-E, 40 lux/120 lumen
Skjermer-
StøttePletscher
Håndtak/StyretapeBontrager Satellite Plus ergonomiska
PedalerVP Black with reflectors
Sykkellås
FG-godkjent 

FG-godkjent

Om sykkelen din blir stjålet, krever vanligvis forsikringsselskapene at den må ha vært låst fast til et fast objekt med en FG-godkjentt lås. Tenk derfor nøye gjennom før du bestiller en altfor enkel lås som kanskje ikke er godkjent.
Nei
KUNDENES MENINGER
Også tagget i

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY