• RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

TREK Trek Elsykkel District+ 1 500 wh

Trek Elsykkel District+ 1 500 wh
Beskrivelse

Smidig og lettmanøvrerbar el-sykkel med alt tilbehøret som gjør hverdagen enklere

Er du på utkikk etter en pålitelig el-sykkel som har plass til alt du trenger for dine turer gjennom byen? Ønsker du at din el-sykkel skal kreve minimalt med vedlikehold og være utstyrt med tilbehøret som forenkler hverdagen din? Den smidige Trek District+ 1 500Wh er en pålitelig og ekstremt lettmanøvrerbar bysykkel med kraftig elektrisk drift som kan håndtere de fleste transportbehov. På denne sykkelen er det både gøy og enkelt å navigere gjennom gater, sykkelstier, smug og torg. Den kommer med et nesten bombesikkert girsystem som krever lite vedlikehold, en pålitelig elektrisk motor og batteri fra anerkjente Bosch, samt effektive skivebremser som fungerer under alle værforhold. Den er designet for å tåle tunge laster og er utstyrt med alt nødvendig utstyr fra starten av, sånn at du enkelt kan utføre ulike ærend i løpet av dagen.

Nøkkelen til suksess!

  • Elektrisk bysykkel som tilbyr problemfri og fornøyelig transport i urbane omgivelser
  • Behagelig oppreist kjøreposisjon som virkelig lar deg ta inn omgivelsene
  • Solid aluminiumsramme (Alpha Smooth) med klassiske rette linjer og et tidløst design
  • Elektromotor fra Bosch (Active Line - 250 W, 40 Nm) som støtter hastigheter opp til 25 km/t
  • Håndterer betydelig last gjennom en MIK-bagasjebrett hvor også batteriet fra Bosch (Powerpack 500Wh) er plassert
  • Walk Assist-funksjonen er perfekt for å lede sykkelen ut fra bratte parkeringshus eller sykkeloppbevaring
  • Nesten vedlikeholdsfri integrert drivlinje med 7 gir fra Shimano (Nexus 7)
  • Robuste hjulsett med grepvennlig gummi fra Schwalbe (Energizer Active Plus - 700x50c)
  • Kraftige skivebremser som sørger for at sykkelturen din ikke blir forsinket av dårlig vær
  • Utstyrt fra starten med alt det praktiske tilbehøret som gjør hverdagen enklere

Solid aluminiumsramme fokuserer både på komfort og funksjonalitet

Rammen er laget av solid aluminium (Alpha Smooth Aluminium) med elegant innvendig kabel- routing, noe som bidrar til et mer ryddig utseende og bedre beskyttelse mot fukt, slaps og skitt. Rammen har svært lavt innsteg og en komfortabel geometri som prioriterer smidig manøvrerbarhet, god oversikt og lett fremkommelighet. Med andre ord, har den en behagelig oppreist kjørestilling som virkelig lar deg nyte omgivelsene mens du enkelt tråkker deg frem i ditt eget tempo.

Allerede fra start finner du på rammen med de klassiske rette linjene alt tilbehøret som gjør hverdagen enklere. Hva sies for eksempel om et stabilt bakre MIK-bagasjebærer som er godkjent for barnesete og tunge laster, solide skjermer og et kraftig lys som gjør deg synlig også når mørket faller. Legg til et solid støtteben, fullstendig kjedebeskyttelse og en fellesnøkkel som passer både til batteriet og den medfølgende ramlåsen, så har du en vinner!

Fantastisk eldrift med en dynamisk kjøreopplevelse kombinert med en 7-girs drivlinje 

Kraften leveres av en dynamisk kvalitetsmotor fra Bosch (Active Line) i kombinasjon med et kraftig batteri som leverer hele 500 Wh med miljøvennlig energi. Dette gir mer enn nok kraft for lang og behagelig sykling med imponerende rekkevidde og ekstra energi i både ben og lunger. Den pålitelige tyske elmotoren jobber sammen med en driftssikker drivlinje med 7 fullstendig innkapslede og nesten garantert feilfrie gir fra Shimano (Nexus 7). Dette gir en jevn funksjon, et bredt utvalg av gir og et drivverk som nesten er helt vedlikeholdsfritt. Girskiftene foregår gjennom et lettmanøvrert vrihåndtak som lar deg bytte gir uten anstrengelser. Dette intuitive giresystemet tillater også girskifte selv når du ikke tråkker, noe som er perfekt i urbane omgivelser med mange stopp. Dette er et eksepsjonelt smidig system som også bidrar til å beskytte sykkelens viktige deler mot veismuss og værets påkjenninger.

Med elmotoren og drivlinjen plassert i den nedre delen av rammen, oppnås et lavt tyngdepunkt, noe som gir feilfri håndtering og en naturlig balansert kjøreopplevelse. Hele settet har et imponerende lavt støynivå og leverer en dynamisk følelse i kraftoverføringen, og det beste av alt, det skjer med nesten sømløs harmoni og høy effektivitet. Legg til et oversiktlig Purion display med 5 ulike kjøremodus (Eco, Tour, Sport, Turbo, Off) som har en bakgrunnsbelyst hastighetsmåler, serviceintervallindikator og batteriladestatus. Det gjennomtenkte designet gjør det enkelt for syklisten å bytte mellom funksjoner eller velge riktig assistansenivå uten å måtte slippe styret... både sikkert, håndterbart og trygt!

Robuste hjulsett, dempet forgaffel, samt bremser med pålitelige egenskaper

Det robuste hjulsettet består av aluminiumsfelger utrustet med grepvennlig gummi fra Schwalbe (Energizer Active Plus) som uten problemer takler alt fra glatt asfalt til grov brostein og ujevne underlag. Disse 50 mm brede kvalitetsdekkene tilbyr en perfekt balanse mellom komfort, stabilitet og lav rullemotstand, noe som i realiteten øker sikkerheten og gir en mer behagelig sykkelopplevelse i byen og dens nærområder. Foran sitter en dempet gaffel fra SR Suntour (NEX) med justerbar spiralfjæring og 50 mm slaglengde, noe som tilfører ekstra komfort og effektivt absorberer trettende vibrasjoner og støt fra veien. Bremsene, som er kraftige hydrauliske skivebremser fra Shimano (MT200), sikrer effektiv bremsekraft uansett om underlaget er tørt, regntungt eller dekket av slaps.

En fremtid uten lange bilkøer, illeluktende bussholdeplasser og overfylte undergrunnsbaner

Dette er en robust bysykkel som vekker begjær og som legger til rette for en fremtid uten saktegående bilkøer, overfylte undergrunnsbaner og illeluktende bussholdeplasser. District+ gir deg de riktige mulighetene til å endre på fastgrodd reisevaner og la miljøsynderen bli stående i garasjen, og det hver eneste dag. Verken tunge laster eller bratte bakker utgjør større utfordringer, ettersom det bare er å gire ned, øke assistansenivået og opprettholde farten, så når du også komfortabelt opp de bratteste bakkene.

Dette er det ideelle transportmiddelet for deg som ønsker litt ekstra hjelp i bakker (perfekt når pusten blir tyngre, men viljen er sterk) eller for deg som ønsker å komme raskt og effektivt til jobben uten å måtte pakke med et skift. Et miljøvennlig, lettkjørt, underholdende og imponerende komfortabelt transportmiddel som, takket være moderne teknologi, forflytter deg dit du vil på en effektiv måte. 

PÅ DETALJNIVÅ
Artikkelnummer0094270
EAN-kode-
VaremerkeTREK
FargeLithium Grey
Produsentens artikkelnummer-
Spesifikasjon
PersonaliseringPendling
ModellserieTrek District +
KjønnUnisex, Dame, Herre
Damespesifikk 

Damespesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Nei
Vekt (ifølge produsenten)L - 23.20 kg / 51.15 lbs (eksklusiv batteri)
Produsentens nettstedwww.trekbikes.com/se/sv_SE/p/33478
Elektrisk sykkelJa
Din høyde 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm)-
Produsentens fargeLithium Grey
Rammesett
Rammestørrelse-
-
RammeAlpha Smooth Aluminum, internal cable routing, post-mount disc
Rammemateriale 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
ForhjulsgaffelSR Suntour NEX, coil spring, preload, 50mm travel, 100x5mm QR
Forstilling, type fjæringStålfjær
Vandring foran 

Vandring foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

50 mm
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Ikke låsbar
Bakgaffeltype 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

ram
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

28"
Årsmodell2022
Hjul
BaknavShimano Nexus 7-speed
FordekkSchwalbe Energizer Active Plus, Puncture Guard, Twin Skin, 700x50c
BakdekkSchwalbe Energizer Active Plus, Puncture Guard, Twin Skin, 700x50c
Dekkdimensjon50-622
FelgerAlex Rims DP23, 36-hole
Drivverk
GirspakerShimano Nexus Revo Shifter 7-speed
BakgirShimano Nexus 7-speed
Kassett18T
Komponenter
ForbremseShimano MT200 hydraulic disc
BakbremseShimano MT200 hydraulic disc
StyrelagerVP, kapslat, 1 1/8, gängat
StyreAluminum comfort
StyrestemBontrager alloy quill, 31.8mm clamp, adjustable rise, Blendr compatible
SetepinneBontrager alloy, 31.6mm, 12mm offset
Bremsetype 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

7-giret (1 x 7)
GirskifterserieShimano Nexus
Bakgirserie 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano Nexus
Motor
MotorBosch Active Line
Motorplassering 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
MotorlydnivåLav
Dreiemoment 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
40 Nm
SensorerFart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Gjennomsnittlig rekkevidde 

Gjennomsnittlig rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under normale (eller gjennomsnittlige) forhold (middels store bakker, en del start og stopp samt varierende underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er for det meste hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel o.l.)
120 km
Maksimal rekkevidde 

Maksimal rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under ideelle forhold (varmt vær, få bakker, få start og stopp samt flatt underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er hovedsakelig hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel osv.)

160 km
Elektrisk systemBosch
Batteri
BatteriBosch Powerpack 500Wh
BatteritypeLitium-ion
BatteriplasseringBagasjebrett
Avtagbart batteriJa
Batterikapasitet (Wh)500
Spenning36 V
Batteri inkludert?Ja
BatteriladerBosch Standard
Kan lades på sykkelenJa
Visning
VisningBosch Purion
Avtagbar skjermNei
DisplayplasseringVenstre
LadestasjonNei
AssistansenivåerEco, Off, Sport, Tour, Turbo
SykkelassistanseJa
Sykkelutstyr
BelysningHerrmans MR-GO, 100 lumen, 35 lux / Spanninga SOLO for e-bike
SkjermerSKS plast // SKS plast // Eurofender Tempo // Eurofender Tempo // Eurofender Tempo
StøttePletscher Comp Flex 18
Håndtak/StyretapeBontrager Satellite Elite, Lock-On i Alu
PedalerVP Black with reflectors
Sykkellås
FG-godkjent 

FG-godkjent

Om sykkelen din blir stjålet, krever vanligvis forsikringsselskapene at den må ha vært låst fast til et fast objekt med en FG-godkjentt lås. Tenk derfor nøye gjennom før du bestiller en altfor enkel lås som kanskje ikke er godkjent.
Nei
KUNDENES MENINGER
Også tagget i

 

LIKNENDE PRODUKTER

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY