Sykkelcomputer fra Wahoo på kjøpet! »
kvar
  • RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

MERIDA Merida El MTB Eone-Sixty 675 Green/White

COMPUTER PÅ KJØPET
Merida El MTB Eone-Sixty 675 Green/White
Beskrivelse

Skarp endurosykkel med potent elektrisk drift og glupsk terrengslukende appetitt

Den ytterst kompetente Merida eONE-SIXTY 675 leverer masse lekenhet, overlegen fremkommelighet og inspirerende runder i alle typer terreng. Når det blir røft i utforkjøringene kommer den virkelig til sin rett. En elassistert fulldempet endurosykkel som sørger for at du kan takle tøffe utfordringer takket være en ekstremt generøs fjæringsvei på 170/174 mm. Når du først har grepet håndtakene og slått på den elektriske driften, vil du nyte hele veien opp til toppen for så med glede kaste deg nedover igjen, om og om og om igjen. Her kombineres en prisbelønt geometri og demping med kostnadseffektive komponenter for å gi deg maksimal valuta for pengene. Så si hei til imponerende rekkevidde og ekstremt underholdende sykkelturer uten å si farvel til budsjettet ditt!

Nøkkelen til suksess!

  • Rammesett med aluminiumsramme (eONE-SIXTY LITE IV) med kompromissløs e-enduro-ytelse
  • Potent elektrisk drift via Shimanos flaggskip STePS EP801 med hele 85 Nm i dreiemoment
  • Elegant integrert batteri (750 Wh) samt mulighet for rekkeviddeforlenger på ytterligere 360 Wh
  • Kraftig demperkonfigurasjon fra Marzocchi med hele 170/174 mm i slaglengde
  • Slagkraftig 1x-drift med 10 pålitelige gir fra Shimano (Deore) med linkglide
  • Kraftige skivebremser med 4-stemplet kaliper fra Shimano (M6120) med tykke bremseskiver
  • Kombinasjonshjulsett med 29" foran og 27.5" bak (kan kjøres på ren 29") som gir både presisjon, lekenhet og riktig grep
  • Grepsterke dekk fra Maxxis (Assegai/DHR II) som er klare for kamp
  • Internal Block - Hindrer gaffelkrone i å slå i rammen ved en eventuell krasj
  • AGILOMETER-størrelsessystem basert på reach, med lang heve- og senkbar setepinne på alle rammer

Imponerende aluminiumsramme med endurospesifikk geometri

Den hydroformede aluminiumsrammen har selvfølgelig innvendig kabelføring, men den gir fremfor alt syklisten maksimal smidighet og rask respons takket være et eksemplarisk lavt tyngdepunkt. Den har blitt utstyrt med en utrolig kapabel geometri som gir imponerende kontroll og hjelper deg å erobre de tøffeste klatringene samt de bratteste utforkjøringene, mens den pålitelige FAST kinematiske dempingen takler alle ujevnheter i terrenget.

Kraftig demperkonfigurasjon som gir deg imponerende kontroll 

Dempingen håndteres av Marzocchi, med en Z1 eMTB foran og en Bomber Air bak. Takket være de ekstremt generøse slaglengdene sluker de glupsk alle ujevnheter i underlaget og sørger for at du kan kjøre med full kontroll selv når stigningen blir virkelig utfordrende. Demperne kan selvfølgelig optimaliseres etter din vekt og kjørestil, noe som både gir økt tråkkeffektivitet og sørger for at du kan gi full gass uansett underlag eller stigning. 

Kompetent elmotor med dynamisk kjørefølelse og en kraftig 1x-drift

Hjertet utgjøres av en kraftig elmotor fra Shimano (EP801), et pent integrert system som leverer en brutalt overbevisende kraftoverføring. Den potente motoren leverer 85 Nm og drives av et avtakbart batteri (750 Wh) som gir deg masse rekkevidde og en dynamisk kjøreopplevelse som ikke ligner noe annet. Motoren samarbeider med en kraftig 1x-drift med 10 gir som leverer førsteklasses ytelse i form av en brukervennlig utveksling og supersmidig funksjon. En tydelig display viser hvilket assistansenivå du bruker, samt blant annet hastighet, rekkevidde og batteriets gjenværende kapasitet. 

Dynamisk hjulkombinasjon samt kraftige skivebremser 

Hjulsettet utgjøres av en kombinasjon med en 29-tommer foran og en 27.5-tommer bak. De stabile aluminiumsfelgene er utstyrt med dekk med 2,5"/2,6" bredde som er klare for kamp og som briljerer på alt fra hardpakket underlag til løs søle. Og siden sykkelen liker høye hastigheter, er den utstyrt med effektive hydrauliske skivebremser med 4-stemplet kaliper og tykke bremseskiver, noe som gir eksemplarisk kontroll og sørger for at du alltid har maksimal bremsekraft uansett underlag, vær eller årstid.

PÅ DETALJNIVÅ
Artikkelnummer0113999-8602
EAN-kode-
VaremerkeMERIDA
FargeGreen/White
Produsentens artikkelnummer-
Spesifikasjon
PersonaliseringTerrengsykling
ModellserieMerida eONE-SIXTY
KjønnUnisex, Dame, Herre
Damespesifikk 

Damespesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Nei
Vekt (ifølge produsenten)-
Elektrisk sykkelJa
Din høyde 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Produsentens fargeSilk Fog Green/White
Rammesett
Rammestørrelse-
RammeeONE-SIXTY LITE IV
Rammemateriale 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
ForhjulsgaffelMarzocchi Z1 eMTB, air, 170 mm travel
Forhjulsgaffeltype 

Forhjulsgaffeltype

En dempet framgaffel er i dag standard på terrengsykler, rett og slett for å takle terrenget sykkelen brukes i. Det finnes også mange hybridcykler med dempet framgaffel, for å gi deg litt mer komfort på grusveier og eventuelle skogstier. Hvis du skal sykle i skog eller på enklere stier, eller mye på grusvei, så er en dempet framgaffel et godt valg!

Stive framgaffler finnes på standard, racersykler og hybridcykler, og passer best for sykler som for det meste skal være på asfalt. Du får en lettere sykkel, en sykkel som føles kvikkere og en sykkel som oppleves å svare bedre på dine bevegelser. Noen nisjede sykler som fatbikes og touringcykler har også stive framgaffler, men da kompenseres det ofte med veldig brede og solide dekk for å gi litt av komfortfølelsen tilbake. Hvis du skal sykle hovedsakelig på asfalt, og kanskje noen snillere grusvei, så er en stiv framgaffel helt riktig for deg!

Dempet
Forstilling, type fjæringLuftfjær
Vandring foran 

Vandring foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

170
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Ikke låsbar
BakdempereONE-SIXTY LITE IV, aluminium
Bakgaffeltype 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

Dempet
Låsbar bakdemper? 

Låsbar bakdemper?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (alternativt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive), mens andre har valgt for eksempel å bremse opp kompresjonsdempingen.

Ikke låsbar
Vandring bak 

Vandring bak

Det her med vandring på en mountainbike kan føles som en ekte jungel. En enkel måte å forklare det på er at jo lengre vandring sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm vandring er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk krevende terreng.

En sykkel med 120 mm vandring kan kanskje være det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant røtter og steiner. Disse syklene passer for alle motionister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm vandring eller mer er perfekt for deg som liker å ta deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i bikeparken og sykle nedover bakkene så fort du bare kan.

160
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

-
Årsmodell2024
Hjul
ForhjulsnavShimano TC500-B, 110x15 mm, 32H, Centerlock
BaknavShimano TC600-HM-B, 148x12 mm, 32H, Centerlock
FordekkMaxxis Assegai, 29x2.5"
BakdekkMaxxis DHR II, 27.5x2.6"
Dekkdimensjon65-584
FelgerMERIDA EXPERT TR II, 28 IWR,aluminium, Tubeless ready (tape & valves not incl), F: 29", R: 27.5"
Drivverk
GirspakerShimano XT M5130 10
BakgirShimano XT RDM5130 LinkGlide 10
KranksettFSA 1x Steel Chainring, 36T
KjedeShimano LG500
KassettShimano LG400, 11-43T, 10-speed
Komponenter
ForbremseShimano RT64
Bremseskive foran220mm
BakbremseShimano RT-EM910
Bremseplate bak203mm
StyrelagerAcros ICR MERIDA EXTERNAL neck w/ Blocklock
StyreMERIDA EXPERT eTR, 780 mm width, 20 mm rise
StyrestemMERIDA EXPERT eTR II, aluminium, 35 mm, 0°, Supernova mount
SetepinneMERIDA EXPERT TR II, 34.9 mm, 0 mm setback,travel: XS: 125 mm - S: 150 mm - M/L/XL: 200 mm
Bremsetype 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

1x10
GirskifterserieShimano XT
Bakgirserie 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano XT
Motor
MotorShimano EP801
Motorplassering 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
MotorlydnivåLav
Dreiemoment 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
85Nm
SensorerFart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Gjennomsnittlig rekkevidde 

Gjennomsnittlig rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under normale (eller gjennomsnittlige) forhold (middels store bakker, en del start og stopp samt varierende underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er for det meste hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel o.l.)
-
Maksimal rekkevidde 

Maksimal rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under ideelle forhold (varmt vær, få bakker, få start og stopp samt flatt underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er hovedsakelig hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel osv.)

-
Elektrisk systemShimano
Batteri
BatteriplasseringInnvendig
Avtagbart batteriJa
Ladetid7 h 30 m
Batterikapasitet (Wh)-
Spenning-
Batteri inkludert?Ja
Batterilader-
Kan lades på sykkelenJa
Visning
VisningShimano SC-EM800
Avtagbar skjermNei
Displayplassering-
LadestasjonNei
AssistansenivåerBoost, Eco, Trail
SykkelassistanseJa
Sykkelutstyr
BelysningFront: LEZYNE E-BIKE POWER STVZO E115 / Rear: LEZYNE LED FEMTO USB REAR STVZO
SkjermerJa
Håndtak/StyretapeMERIDA EXPERT EC
PedalerVP VPE-527
SeteMERIDA EXPERT CC, V-mount
KUNDENES MENINGER
Også tagget i

Topp selgere innenfor MTB-sko

Se prisen
Shimano XC702 MTB Svart
fra 2 014 kr
(Veil. pris: 2 699 kr)
Shimano Sykkelsko RC903 S-Phyre Svart
fra 3 946 kr
(Veil. pris: 4 979 kr)
Se prisen
Shimano RC502 LVG Svart
fra 1 340 kr
(Veil. pris: 1 949 kr)
Shimano Sykkelsko Mtb Xc300 Black
1 099 kr
fra 831 kr
Innsparing

LIKNENDE PRODUKTER

Nyhet
-14%
DSALT Saltfjerner klar til bruk 1l
349 kr
299 kr
Innsparing

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY