• RASK FRAKT-LEVERING
  • BETAL ENKELT MED KLARNA
  • VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR
0
Ønskeliste
0
Handlekurv

BH BH El MTB Core 29 Pro

BH El MTB Core 29 Pro
Beskrivelse

Kraftfull fartsmonster som leverer pålitelig seiersfølelse hver eneste runde

Det kraftfulle fartsmonsteret BH Core 29 Pro hjelper deg å finne balansen mellom hastighet, stabilitet og effektivitet. Denne kvikke sykkelen vil gi deg en klar fordel, og det spiller ingen rolle om det er din mentale eller fysiske form som er på spill… du kan konsentrere deg om å sykle fra de 20 år yngre konkurrentene med et småirriterende smil på leppene. Kjernekomponenten er en hardtail med 100 mm vandring og BHs egen elektriske motor som kan triple din pedalassist med et dreiemoment på 65 Nm, som fokuserer på både vekt, kraft og rekkevidde. Resultatet? En letthåndterlig terrengsykkel utstyrt med en kraftig drivlinje som alltid leverer masser av kraft og ekte kjøreglede, uavhengig av hvor mange watt du har igjen i beina. En rask, smidig og ekstremt utholdende eMTB som uten problemer navigerer skogsstier, og som lar deg dra nytte av den kunnskapen som spanske BH har opparbeidet gjennom sin over 110 år lange historie.

Nøkkelen til suksess!

  • Underholdende fartsmonster som gir den perfekte balansen mellom hastighet, stabilitet og effektivitet
  • Aluminiumsramme som tåler tøffe utfordringer og er designet med en moderne XC-geometri
  • Forholdsvis korte kjedestag (470mm) kombinert med en 69 graders vinkel på styrerøret
  • En førsteklasses frontdemping fra FOX med 100 mm vandring, tilpasset rask XC
  • En lett, men kraftfull elektrisk motor fra BH (2EXMAG) med dreiemoment på 65 Nm og opp til 300% assistanse
  • Ett batteri fra BH, fullstendig integrert i diagonalrøret med 540 Wh, som tilbyr en rekkevidde på opptil 170 km
  • En kraftig 1x-drivlinje med 12 ganger fra Shimano (XT/SLX), som sjelden skaper trøbbel
  • Hydrauliske skivebremser med 4-kolvs calipere fra Shimano (MT520), tilpasset høye hastigheter
  • Et robust hjulsett med solide aluminiumsfelger fra Alexrims (EXR25 TR)
  • Raske, høykvalitetsdekk fra Maxxis (Ikon) med 2.2" bredde og overraskende lav rullemotstand
  • Du styrer hele settet via et klart cockpit fra BH med elegant integrert kabling

Et aluminiumsskrog som har høy kapasitet og tåler tøffe utfordringer

Rammen består av et aluminiumsskrog med imponerende vridningsstivhet og en moderne XC-geometri som prioriterer effektivitet, komfort, hastighet og fremkommelighet. Rammen har selvfølgelig korrekte vinkler (du finner alle vinkler og mål blant bildene) og bidrar til rask styring, imponerende stabilitet, kvikk respons og effektiv kraftoverføring. Dette skaper en troverdig sykkel som inspirerer, men som er samtidig både kvikk og utrolig underholdende. Den robuste rammen presterer uansett om det er daglige jobbpendlinger på diverse underlag eller et årlig klubbmesterskap på agendaen. Det spiller virkelig ingen rolle om du foretrekker å suse gjennom flate XC-løyper eller utfordre krevende skogstråkk siden den dominerer med formidable hastighetsressurser uavhengig av terreng.

Rammen har et elegant integrert kabelføringssystem der alle kabler er godt beskyttet mot fysisk påvirkning inni rammen, noe som gir betydelig mindre luftmotstand og forenkler vedlikeholdet (spesielt rengjøringen). Den er selvsagt tilpasset for gjennomgående akslinger (BOOST) – det vil si ekstra brede for- og bakaksler som gjør at eikefestene ved navet kan plasseres lenger fra hverandre, noe som igjen resulterer i stivere hjul for maksimal kontroll. Sist, men ikke minst, er en sykkel med intern kabelføring betraktelig mer estetisk tiltalende.

Athletisk elmotor med dynamisk kjørefølelse og høyt dreiemoment

Kraften leveres av en atletisk elmotor (2EXMAG) som gir et dreiemoment på 65Nm og maksimal kadens på 110 rpm. Motoren drives av et kraftig (540 Wh) og fullstendig integrert batteri, beskyttet inne i diagonalrøret, og dette gir tonnevis av miljøvennlig kraft, som gir deg en rekkevidde på opptil hele 170 km ved hastigheter på maks 25 km/t. Selvfølgelig kan du sykle raskere enn dette, men da må resten av arbeidet gjøres med hjelp av tyngdekraften eller god, gammeldags muskelkraft. Hele drivsystemet er også sentralt plassert i bunnen av rammen, dette skaper et ideelt lavt tyngdepunkt som i sin tur gir fantastisk balanse, stabilitet og i tillegg rask manøvreringsdyktighet.

Det potente elsykkelsystemet er ikke bare lett (2.5 kg) men har også ekte sprett, og like imponerende er elmotorens smidige følelse som skaper en dynamisk sykkelopplevelse ved hvert eneste tråkk. Dette skyldes i stor grad de tre premium kraftsensorene, og i praksis betyr dette at når du tråkker rolig og forsiktig, får du en myk og rolig assistanse. Men når du tråkker raskere, og fremfor alt hardere, mottar du en mye mer kraftfull assistanse. Hele systemet har et imponerende lavt lydnivå og gir solid kraftoverføring, og det beste av alt, dette skjer i perfekt harmoni og med høy effektivitet.

Legg til dette en brukervennlig X Display som med tydelige farge-LED-indikatorer viser hvilken av de fem forskjellige kjøremodusene du har valgt for øyeblikket. Du kan velge mellom Off, Eco (+75%), Eco+ (+150%), Sport (+250%) eller Boost (+300%). Alt styres via et enkelt og lett tilgjengelig kontrollsystem med et design som beskytter i tilfelle en ulykke skulle inntreffe. Og med BHs Core-app (tilgjengelig for både iOS og Android) kan du koble til smarttelefonen din og styre en rekke forskjellige funksjoner... like simpelt som det er genialt!

En kraftig drivlinje som sjeldent svikter, kontrollert via et brukervennlig cockpit

Under "hetten" finner du en kraftig 1x-drivlinje fra Shimano (XT/SLX), noe som kort fortalt betyr 12 mekanisk styrte gir som sjeldent skaper problemer. Spansk design på høyeste nivå utelukker naturligvis middelmådige deler, og kjernen i konstruksjonen er et kranksett med en 34-tanns enkelkrans fra FSA, kombinert med et 12delt tannhjul (10-51T). Dette gir en girutveksling med imponerende rekkevidde, der fokus er på høy effektivitet og pålitelig ytelse. Du styrer hele riggen via et cockpit fra BH som gir deg en tydelig oversikt og som dessuten er eksepsjonelt enkel å betjene, uten unødvendig kompleksitet.

En førsteklasses demper som lar deg kjøre raskt på stiene

I fronten sitter en pålitelig forgafl fra FOX (32 FLOAT Rhythm) med 100 mm vandring og rikelig justeringsmuligheter, slik at du enkelt kan tilpasse sykkelen etter dine behov akkurat i øyeblikket. De har selvfølgelig en lockout-funksjon som styres via enkelt tilgjengelige kontroller, noe som gir deg et bredere bruksområde og muligheten til å kjøre like raskt ned bratte bakker som på hardpakket grusveier.

Et høykvalitets hjulsett med raske dekk og kraftige skivebremser

Det robuste hjulsettet kommer fra Alexrims (EXR25 TR) med aluminiumsfelger og ruller på raske, kvalitetsdekk fra Maxxis (Ikon). Disse sikre 29-tommerne med 2.2" bredde er kjennetegnet av stor fartsglede kombinert med imponerende grep. Når farten øker, stiger også kravene til bremsekapasiteten, og derfor er sykkelen utstyrt med kraftige hydrauliske skivebremser med 4-kolvs calipere fra Shimano (MT520) med ekstra kraftige bremseklosser (203 mm). Disse matcher hastighetsressursene og sørger for førsteklasses bremseytelse hele året, uavhengig av om det er gjørmete, regnfullt eller slapsete på stiene.

PÅ DETALJNIVÅ
Artikkelnummer0061039
EAN-kode-
VaremerkeBH
FargeGrå/Svart
Produsentens artikkelnummer-
Spesifikasjon
PersonaliseringTerrengsykling
ProduktserieBH Core
KjønnUnisex, Dame, Herre
Damespesifikk 

Damespesifikk

Ettersom kvinner og menn ofte har forskjellig anatomi, bygger mange produsenter sykler som er tilpasset dette. Vanligvis er det bare små forskjeller som skiller dem. Blant annet pleier det å være bredere seter, smalere styre og kortere veivarmene. I noen tilfeller lages det også damespesifikke modeller i mindre størrelser og med en skrånende overrør. Noen ganger også i andre farger.
Nei
Årsmodell2022
Produsentens nettstedwww.bhbikes.com/en_GB/bikes/bicicletas-electricas-de-trail-y-enduro/bicicletas-electricas-de-cross-country/core-29-pro?c=12g
Elektrisk sykkelJa
Din høyde 

Din høyde

Anbefalt lengde ifølge leverandøren
-
Passer Høyde (cm)-
Produsentens fargeGrey/Black
Rammesett
Rammestørrelse-
RammeMTB Alloy 29 Internal Cable Routing
Rammemateriale 

Rammemateriale

Karbonfiber koster litt mer enn en aluminiumsramme, men den har en rekke fordeler sammenlignet med andre materialer når det gjelder rene kjøreegenskaper. Den er sterkere, lettere, stivere og mer behagelig å sykle på, siden det er et mer levende materiale enn aluminium. Karbonfiber er imidlertid litt mer følsomt for montering av tilbehør som du klemmer rundt rammen, som for eksempel låser eller barneseter. Dette fører til at karbonfiber best egner seg for sportsykler som racersykler og terrengsykler.

Aluminium er et prisgunstig og lett materiale, som passer for alle typer sykler. Det er enkelt å oppnå en virkelig lav vekt samtidig som man beholder styrke og gode kjøreegenskaper, og materialet er heller ikke følsomt for hva du monterer for tilbehør på det. Bare å tut og kjøre og montere på akkurat hva du vil på din sykkel!

Stål er et materiale som kan produseres i mange ulike kvalitetsnivåer. Stål kan bygges veldig billig, og finnes derfor på de enklere syklene i vårt sortiment. Men det kan også være et utrolig ettergivende, holdbart og behagelig materiale når man bruker virkelig fint stål. Det virkelig fine stålet finner man i mange sykler som er beregnet litt mer for langdistansesykling, for eksempel våre fine touring-sykler fra Surly, og Skeppshult-sykler som er bygget i svensk kvalitetsstål (som bidrar til veldig fine komfortegenskaper på de fleste underlag).

Aluminium
ForhjulsgaffelFOX 32 FLOAT Rhythm Rem 100mm 15QR
Forstilling, type fjæringLuftfjær
Vandring foran 

Vandring foran

Det å forstå slaglengde på en terrengsykkel kan virke som en skikkelig jungel. En enkel måte å forklare det på, er at jo lengre slaglengde sykkelen har, desto mer ujevn terreng er sykkelen tilpasset for. Sykler med 100 mm slaglengde er først og fremst tilpasset for Cross Country-sykling, altså raskere sykling i mindre teknisk terreng.

En sykkel med 120 mm slaglengde er kanskje det beste allround-valget, siden disse syklene ofte befinner seg mellom en rendyrket racemaskin og en sykkel tilpasset for røff og tøff kjøring blant kvist og stein. Disse syklene passer for alle mosjonister som ønsker å kunne komme seg frem i alle typer terreng, uten å ha ekstreme ambisjoner i noen retning.

En sykkel med 140 mm slaglengde eller mer er perfekt for deg som liker å gi deg ut i mer utfordrende terreng, og kanskje henge i en sykkelpark og sykle nedover bakker så fort du bare kan.

Mange hybrid-sykler har også støtdemping foran, rundt 60-80 mm slaglengde for å øke komforten. Dette bør ikke ses på som noe som gjør at sykkelen kan brukes som en terrengsykkel, men er hovedsakelig for å øke komforten på grusveier og flate stier eller spor.

100 mm
Låsbar framgaffel? 

Låsbar framgaffel?

Låsbar betyr at fjæringens bevegelse låses i en posisjon (eventuelt begrenses) for å lette når man for eksempel sykler i bratte oppoverbakker eller på flatt terreng.

Forskjellige produsenter håndterer dette på ulike måter. Noen fjæringer blir helt låst (stive) mens andre har valgt å for eksempel bremse kompresjonsdempingen.

Med styrejusteringer
Bakgaffeltype 

Bakgaffeltype

En terrengsykkel kan deles opp på veldig mange forskjellige måter. Blant annet kan man dele disse inn i såkalte “fullt dempet” og “hardtails”. Dette betyr altså hvor mange typer av dempere som er montert på sykkelen.

Stiv

En hardtail har kun en dempet gaffel foran og en stiv gaffel bak. Fordelen med å kjøre med en stiv bakgaffel er at det ikke går tapt noen kraft på grunn av bakdemperen. I tillegg får du en lavere vekt over hele sykkelen.

Demper

En fullt dempet har i tillegg til en dempet forgaffel også en dempet bakgaffel. Disse syklene har et lenkesystem som sammen med bakdemperen gir en mer komfortabel kjøring, men også en mer stabil og i de fleste tilfeller raskere sykling. På samme måte som forgaffelen demper for å beholde grep og gi økt komfort, så gjør bakdemperen nøyaktig det samme for baksiden.

ram
Hjulstørrelse 

Hjulstørrelse

Hjulstørrelsen er akkurat det det høres ut som - størrelsen på hjulene. Den måles vanligvis i tommer (f.eks. 28") eller i millimeter (f.eks. 622). I Norge er tommer det mest vanlige målet, og derfor har vi valgt å bruke det. Hjulstørrelsens betydning varierer avhengig av sykkeltype.

Barne sykler

Barne sykler betegnes oftest med hjulstørrelse som størrelse på sykkelen, noe som skiller seg fra voksne sykler der rammen er det som bestemmer størrelsen på sykkelen. Det betyr ikke at alle sykler med 24"-hjul er like store, og derfor har vi valgt å, i stedet for å ha en størrelsestabell, angi nøyaktige lengdeanbefalinger for hver enkelt sykkel.

Når man kjøper barne sykkel vil man selvfølgelig at barnet skal kunne vokse med sykkelen. Tenk dog på at en altfor stor sykkel generelt blir for lang, og dermed gir en liggende sittestilling som igjen reduserer barnets oversikt. Velg derfor aldri en sykkel der barnet er mer enn 5 centimeter lavere enn vår angitte lengdeanbefaling.

Mountainbikes

I mountainbikeverdenen finnes det tre hjulstørrelser: 29", 27,5" og 26". 26" var lenge den eneste størrelsen som ble brukt for mountainbikes, men brukes i dag stort sett bare for junior sykler og enklere mountainbikes som er tenkt for transport og lettere mosjon. Ønsker du å trene eller til og med konkurrere med din sykkel, er det 29" eller 27,5" som gjelder. Forenklet kan man si at 29" gir en mer stabil opplevelse, beholder farten bedre og lettere tar deg over små hindringer enn 27,5", mens en 27,5" gir deg en sykkel som oppleves kvikkere i svinger samt litt raskere i akselerasjonen. Mange fulldempede mountainbikes med 27,5" har dessuten lengre vandring, og er tilpasset for mer teknisk og utfordrende terreng.

Racersykler, standardsykler, hybridsykler og andre sykler

For i prinsippet alle sykler unntatt mountainbikes og barne sykler gjelder 28"-hjul som er en godt balansert størrelse som gir både gode forutsetninger for å rulle lett, være komfortabel å sitte på og enkel å manøvrere.

29"
Hjul
FordekkMaxxis Ikon TPI60 Wire 29X2,2
BakdekkMaxxis Ikon TPI60 Wire 29X2,2
Dekkdimensjon55-622
Drivverk
GirspakerShimano SLX
BakgirShimano XT 12sp
KassettShimano CSM7100 12sp (10-51T)
Komponenter
ForbremseShimano MT520 4 Piston 203mm
BakbremseShimano MT520 4 Piston 203mm
StyrelagerAcros AIF-544 ICR IPS
StyreBH MTB SLite Alloy Flat 780 Mm
StyrestemBH Lite Ahead
SetepinneSLite Alloy 27,2
Bremsetype 

Bremsetype

Felgbremser

De klassiske bremsene for alle typer av sykler som gradvis blir faset ut av skivebremser. Disse styres via hendler fra styret og klemmer til med bremseklosser rundt felgbanen for å stoppe sykkelen. Felgbremser finnes i forskjellige typer for å passe ulike typer sykler og kommer som blant annet V-bremser, cantileverbremser og U-bremser. Fordelen med disse er at de er svært lette å vedlikeholde og har en lav vekt.

Rullebremser

Disse fungerer lik trommelbremser som finnes på blant annet mopeder. Her trykkes bremseklosser ut mot metall inne i en sylinder i midten på hjulet. Disse krever minst vedlikehold og er utrolig driftssikre. Ulempen med disse er at de ikke har like kraftig bremseeffekt som for eksempel skivebremser.

Fotbremse

Standarden som finnes på de fleste klassiske dame- og herresykler. Denne bremsen krever svært lite vedlikehold, men er begrenset hvis du ønsker flere gir. Disse tilhører nemlig spesifikke typer av nav (hjul) som har innkapslede gir, for eksempel Shimano Nexus. Ulempen med disse er at det kreves mer kraft for å bremse ordentlig sammenlignet med andre, samt at du må ha føttene i spesifikke posisjoner for å kunne utøve den ønskede kraften.

Skivebremser

De moderne bremsene på blant annet terrengsykler, hybrid-sykler og en rekke el-sykler. Disse er basert på en bremsekaliper som klemmer til rundt en metallskive ved hjulets nav (midten av hjulet). Dette er svært likt systemene som finnes på både biler og motorsykler og anses som det absolutt beste i dagens marked. Disse er de kraftigste bremsene, krever relativt lite vedlikehold og er svært driftssikre og finnes som både mekaniske (med wire) og hydrauliske (lukket system med olje).

Hydraulisk skivebrems
Antall gir 

Antall gir

Hvor mange gir trenger jeg?

Dette avhenger helt av hvordan du sykler og hva du ønsker å få ut av sykkelen. For å finne ut av dette, må du vite hvordan du kommer til å sykle og om du ønsker å prioritere lavt vedlikehold eller høy ytelse.

Lavt vedlikehold

I dette tilfellet bør du velge et girsystem med navgir. Disse finnes i varianter med 2-11 gir fra blant annet Shimano og deres Nexus-serie som har 3, 7 og 8 gir. Det finnes også Shimano Alfine som er en finere modell som har mindre motstand i mekanikken og finnes med 8 og 11 gir.

Høy ytelse

I dette tilfelle henger antall gir bak sammen med kvalitet. Produsentene konkurrerer om å lage de beste girene med flest antall drev på kassetten. Dette betyr da at de fineste komponentene også er de som har flest antall gir bak. Foran er det enten ett eller to drev som gjelder for de finere delene.

En kombinasjon av begge

I dette tilfellet ser vi på systemer som har 2-3 gir foran og 8-10 drev bak. Disse er av litt enklere byggkvalitet som også har en høyere vekt. Disse er isteden bygget av mer robuste materialer som stål i stedet for aluminium o.l. Disse tåler ofte mer juling, men fungerer ikke like smidig.

12-delt (1 x 12)
GirskifterserieShimano SLX
Framgirserie 

Framgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvsagt fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreves mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner forskjellige merker eller landeveissykkel vs. terrengsykkel, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveissykkelSRAM terrengsykkelSRAM landeveissykkelShimano navgir
XTR Di2 Dura-Ace Di2 XX Red E-tap Alfine 11
XTR Dura-Ace X0 Red 22 Alfine 8
XT Di2 Ultegra Di2 X1 Red Nexus 8
XT Ultegra GX Force 22 Nexus 7
SLX 105 NX Force Nexus 3
Deore Tiagra X9 Rival 22  
Alivio Sora X7 Rival  
Acera Claris X5 Apex  
Altus
Tourney
Ingen forskifter
Bakgirserie 

Bakgirserie

Hva betyr for eksempel Shimano SLX? Hver komponentprodusent deler inn sine komponenter som gir, bremser, kranksett osv. i serier, i dette tilfellet er produsenten Shimano og serien SLX.

Seriene spenner fra funksjonelle enkle komponenter til betydelig mer avanserte komponenter med høy presisjon og lav vekt.

Selvfølgelig fungerer gir og bremser fra en enklere serie som de skal, men det skjer ikke med samme presisjon eller følelse som hos komponenter fra en finere serie. Det vil sannsynligvis kreve mer service over tid for de enklere komponentene.

Nedenfor ser du en liste over de største produsentenes serier ordnet slik at den fineste serien er øverst.

Merk at denne tabellen ikke sammenligner ulike merker eller landeveissykling vs. terrengsykling, men den bør kun brukes for å sammenligne innenfor en kolonne.

Shimano terrengsykkelShimano landeveiSRAM terrengsykkelSRAM landeveiShimano navgir
XTR Di2Dura-Ace Di2XX1 EagleRED E-tapAlfine 11
XTRDura-AceXX1Red 22Alfine 8
XT Di2Ultegra Di2XXForce 22Nexus 8
XTUltegraX01 EagleRival 22Nexus 7
SLX105X01ApexNexus 3
DeoreTiagraX0  
AlivioSoraEX1  
AceraClarisX1  
AltusGX Eagle
Tourney GX  
NX Eagle
  NX  
  X9  
  X7  
  X5  
Shimano XT
Motor
MotorBH 2EXMAG
Motorplassering 

Motorplassering

Hvor en motor er plassert bestemmer hvor mye støtte du får, og hvor jevn kraftoverføringen oppleves. En motor plassert på for- eller bakhjulet gir generelt en følelse av at sykkelen skyver på (bakhjul) eller trekker (forhjul), mens en sentrert motor generelt gir inntrykk av at det er du selv som trår (og at du har blitt mye sterkere).

En motor plassert i kranksettet gir altså en rekke fordeler, men er noe dyrere å bygge, noe som gjør at sykkelens pris blir høyere med en krankmontert motor sammenlignet med en bak- eller framhjulsmotor. En hjulmontert motor er altså billigere, og for deg som sykler kortere distanser eller bruker sykkelen relativt lite fungerer dette utmerket for deg - mens en krankmontert motor er å foretrekke hvis du har tenkt å sykle/pendle oftere og lengre.

Mer om krankmontert motor

Motoren er plassert i kranksettet, dvs. midten på sykkelen. Derfor kalles dette også ofte for midtmontert motor eller sentermontert motor. Den gir blant annet følgende fordeler:

  • Jevnere gange, siden en midtmotor har flere sensorer enn motorer som er plassert på hjulene
  • Lettere å bruke uten elektrisk drift, siden det ikke finnes noen motstand i hjulene
  • Bedre vektfordeling i sykkelen noe som gjør syklingen enklere og morsommere
  • Gir økt pedalstyrke, siden elektrisk kraft kommer fra samme sted som pedalstyrken
Kranksett
Motoreffekt 

Motoreffekt

Maksimal tillatt motorstyrke i Sverige er for øyeblikket 250 W. Hvis det er oppgitt en høyere effekt enn 250 W i spesifikasjonene, er det bare en midlertidig verdi ved oppstart eller akselerasjon som synker til 250 W etter noen få sekunder.
250 W
MotorlydnivåLav
Dreiemoment 

Dreiemoment

Motorens dreiemoment måles i Newtonmeter (Nm) og er et mål på en krafts evne til å vri et objekt rundt en bestemt akse. Forenklet kan man si at jo høyere dreiemoment, desto bedre.
65 Nm
SensorerFart, Kadens, Dreiemoment
Maksimal assistansehastighet 

Maksimal assistansehastighet

Maksimal tillatt assistansehastighet i Sverige er for øyeblikket 25 km/t. Når du når over 25 km/t, slutter motoren å drive, og du må rett og slett tråkke på egen hånd.
25 km/h
Maksimal rekkevidde 

Maksimal rekkevidde

Angir hvor langt man kan komme under ideelle forhold (varmt vær, få bakker, få start og stopp samt flatt underlag) før batteriet blir helt utladet. Opplysningene er hovedsakelig hentet fra produsenten av elmotoren, og det er tatt hensyn til hvilken type sykkel det er (MTB, standardsykkel osv.)

170 km
Elektrisk systemNR System
Batteri
Batteri540Wh
BatteritypeLitium-ion
BatteriplasseringInnvendig
Avtagbart batteriNei
Ladetid4
Batterikapasitet (Wh)540
Spenning36 V
Batteri inkludert?Ja
Batteriladerinkludert
Kan lades på sykkelenJa
Visning
VisningBH X Display
Avtagbar skjermNei
DisplayplasseringSenter
LadestasjonNei
AssistansenivåerBoost, Eco, Eco+, Off, Sport
SykkelassistanseNei
Sykkelutstyr
Håndtak/StyretapeErgon GE1-Factory
Sykkellås
FG-godkjent 

FG-godkjent

Om sykkelen din blir stjålet, krever vanligvis forsikringsselskapene at den må ha vært låst fast til et fast objekt med en FG-godkjentt lås. Tenk derfor nøye gjennom før du bestiller en altfor enkel lås som kanskje ikke er godkjent.
Nei
KUNDENES MENINGER
Også tagget i

ANDRE PRODUKTER I SERIEN BH Core

LIKNENDE PRODUKTER

Din handlevogn(0 artikler)

Handlevognen er tom
Totalt: 0 kr
Til kassen

Favoritter(0 artikler)

Du har ingen favoritter
MENY