Åpnes ikke PayPal`s innloggingsside?

Klikk her
for å forsøke igjen.

Vennligst vent. Din ordre behandles.

Nye sykler fra toppmerkene - De første 2021 modellene er på lager

HVORDAN KAN VI HJELPE DEG?

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Hvor er min bestilling?

Du kan se statusen for din bestilling i din kundekonto under bestillingdetaljene. Hvis du har lagt inn bestilling som gjest, kan du finne sporingsnummer i forsendelsesbekreftelsen, som du kan bruke for å sjekke den nåværende statusen for din bestilling.


Når blir refusjonen betalt?

Vær oppmerksom at det kan ta opptil ti virkedager å behandle en retur, så vi ber deg være litt tålmodig.


Når vil min reklamasjon bli behandlet?

Vi behandler reklamasjoner etter som de kommer inn til oss. Dessverre kan behandlingstiden for øyeblikket ta opptil 3 uker. Vi beklager dette og ber om forståelse.
Du kan finne flere ofte stilte spørsmål på siden Spørsmål og svar.

SEND OSS EN MELDING

Behandlingstiden er for øyeblikket lengre enn normalt. Dette er på ingen måte vår vanlige standard, men vi vil gjøre vårt aller beste for å behandle din forespørsel så raskt som mulig. Vi beklager dette og er takknemlig for din tålmodighet.

Hvis du skriver inn ditt telefonnummer i kontaktskjemaet, kan vår kundeservice kontakte deg på telefon hvis du har spørsmål og dermed behandle forespørselen raskere.

  • * Må fylles ut

Har du noen spørsmål?
Send oss din forespørsel ved å bruke kontaktskjemaet eller besøk vår FAQ-seksjon med ofte stilte spørsmål og svar.
Nyhetsbrev
Registrer deg nå og få et gavekort på 50 kr.
Eksklusive tilbud og rabattkoder venter på deg.4

PERSONVERN
Everyday we get more people on bikes