Beskrivelse for
Kona Lana'I Grå (grey)
Denne produktbeskrivelsen er automatisk oversatt. Vi beklager eventuelle feil.
På grunn av flaskehalser og forsinkelser over hele verden kan det hende at leverandøren har erstattet noen komponenter fra de originale spesifikasjonene med komponenter av tilsvarende eller høyere kvalitet. Derfor kan sykkelen du mottar i noen tilfeller avvike fra bildene.
Kona husker deres første terrengsykkel. For mange av dem var det en sykkel som Lana'i. Rimelig nok til at det ikke føles for risikabelt, men utstyrt med komponenter som gir deg frihet til å utforske terrenget. Lana'i har integrerte gir- og bremsehendler for å effektivisere cockpiten, og er nå tilgjengelig i tre hjulstørrelser: 26" for størrelse XS, 27,5" for S og M og 29" for L og XL. Med et 8-trinns drivverk, gripevillige skivebremser og en gaffel med 100 mm vandring er Lana'i den perfekte måten å smake på hva ekte singletrack-sykling har å by på.
Kona 6061 aluminium
Kona 7005- og 6061-aluminiumslegeringer brukes i stor utstrekning i deres flåte av terreng- og asfaltsykler. Både Kona 7005 og 6061 er robuste, slitesterke og lette legeringer som gir fantastisk, pålitelig ytelse som varer i tusenvis av turer. Mange av 7005/6061-rørene er buttede og/eller formede, noe som betyr at rørets veggtykkelse kan økes eller reduseres og formes, slik at Kona kan finjustere rammens styrke og kjøreegenskaper avhengig av bruksområdet.
innvendig hodesett
Lagerskålene er faktisk presset inn i rammen og kan enkelt tas ut. Et innvendig styrelager reduserer også stabelhøyden, slik at høyden på frempinnen og styret er mer justerbar, noe som gir syklisten best mulig passform.
Konisk styrerør
Større omkrets nederst på styrerøret fordeler støtkraften bedre, forlenger levetiden til selve hodesettet og eliminerer bremseristing, samtidig som det gir tryggere styreegenskaper. Den iboende styrken i det trekantede designet gir også en sterkere styreposisjon og bedre balanse, noe som gir syklisten bedre kontroll i ulendt terreng. Et konisk styrerør med zero-stack gir også styrke der belastningen er størst - i den nedre styrekoppen - og maksimerer holdbarheten til lagrene der det trengs.