Beskrivelse for
Fulcrum Racing 4 DB C19 Landevei Hjulsett 28" 12x100/12x142mm HG 8-11-trinns plate CL Clincher TLR Svart (black)
Denne produktbeskrivelsen er automatisk oversatt. Vi beklager eventuelle feil.
Takket være den 34 mm middels profilen oppnår Racing 4 DB -hjulene den perfekte balansen mellom aerodynamikk, presisjon og allsidighet. De er ideelle for lange stigninger uten å miste stabilitet på raske nedkjøringer. Derfor valgte Team Cofidis disse hjulene for opplæringsoppsettet.
I motsetning til 2018-modellen er aluminiumsprofilen til denne nye versjonen CNC-maskinert, noe som gjør den lettere, og den indre dimensjonen er økt til 19 mm (den forrige modellen hadde en innvendig dimensjon på 17 mm) slik at 25 mm dekk nå kan montert uten problemer. Hjulene tilbyr også 2-veis Fit-teknologi for clincher-dekk og slangeløse dekk (tubeless tape er fabrikkmontert og ventiler er inkludert). For å matche utseendet til den nye Racing 4 DB, er det imponerende laser-etset grafikk som tåler all slags vær.
ANTI-ROTASJONSSYSTEM
Dette nye systemet tar konseptet med snøresystemet til et nytt ytelsesnivå. Fulcrums teknikere har redesignet eikene og navskallene for å skape en solid og solid enhet. På denne måten, eikene
a) de mister aldri sin opprinnelige spenning, og holder hjulet perfekt responsivt og sentrert, og
b) at de forblir i posisjonen utviklet i vindtunnelen for å sikre best mulig aerodynamikk.
FIC. FULCRUM IDENTIFIKASJONSKORT - 100% HÅNDVERKET KVALITET
Fulcrum har siden opprettelsen vært preget av en tilnærming som fortsetter den dag i dag: Design, prototyping og industrialisering av alle hjul med den røde "F""". Hver enkelt hjulkomponent, materialene som er valgt og teknologiene som brukes er det håndgripelige resultatet av innsatsen Fulcrum gjør hver dag for å tilby deg høyeste ytelse og pålitelighet.
AFS AXLE SYSTEM
Axial Fixing System er løsningen utviklet av Fulcrum for å feste skivebremsen til navet. Begrensningen gitt av rumpeområdet til utløsermekanismen, større enn i kjente standarder, gjør det mulig å oppnå større strukturell stivhet og derfor mer presis og kraftig bremsing.
KVADRATFRESING
For aluminiumsfelgen til den nye Racing Zero bestemte de seg for å la den tredobbelte fresestrukturen stå på hele profilen for å minimere tykkelsen på aluminiumet. Til slutt har ingeniørene lagt til 3D -fresebehandling på eikerbunnen: Dette betyr mindre materiale og samme pålitelighet, som med denne spesielle designen er kreftene på felgen godt fordelt. Trippel fresing og "firkantfresing" muliggjør den største reduksjonen av felgens omkretsvekt for å gjøre hjulet ekstremt akselerasjonsvennlig.