Online sykkelbutikk
MTB-sesongen er her! | Nye klær og utstyr til våren

FRAKTKOSTNADER

LEVERANDØR OPPTIL 999 KR OVER 999 KR
Bring Utleveringssted 89 kr fri frakt
Instabox Pickup Box 89 kr fri frakt
Bring Hjemlevering 299 kr 299 kr
Sykler & større varer 219 kr

Pakker ligger vanligvis i omtrent 14 dager fra ankomstdagen hos postombudet, og deretter returneres de automatisk til oss.


Hjemlevering

PostNord

Når din bestilling inneholder en sykkel eller noe som er for stort til å leveres på et utleveringssted, blir det levert hjem til deg. Når pakken er klar for levering, blir du kontaktet av PostNord via telefon eller SMS, slik at dere kan bli enige om tid for leveranse, mellom 17.00 og 21.00. Du mottar et SMS når pakken er lastet på bil og blir oppringt av sjåføren 30-60 min før avtalt tid for leveranse.

Pickup box

Instabox

Din bestilling leveres av Instabox til den pakkeautomaten du velger. Når ordren er pakket, får du en SMS fra Instabox der du legitimerer deg med BankID. Deretter får du en kode sendt til deg, som du kan åpne boksen med. Du kan også, via samme SMS, endre leveringen til en annen pakkeautomat om det skulle passe bedre. Instabox passer best for små og mellomstore bestillinger, med tanke på størrelsen til boksene. Normal leveringstid er 1-4 dager fra forsendelsen forlater vårt lager.

Om du har blitt syk og dermed ikke kan hente pakken, kan du kontakte Instaboxs kundeservice og be dem om å forlenge pakkens liggetid i skapet noen dager. Eventuelt kan du gi koden til en annen person som kan hente pakken for deg.

Kundeservice Instabox:
Ring: 80 01 41 14
E-post: hjelp@instabox.no
Send SMS: 594 47 468

Utleveringssted

Bring/PostNord

Din bestilling leveres til nærmeste utleveringssted koblet til postnummer i din bestilling. Du vil kunne se hvilket utleveringssted pakken blir sendt til i sporingsnummeret fra PostNord eller Bring. Når pakken ankommer utleveringsstedet, mottar du en SMS med hentekode til det telefonnummeret du oppga i bestillingen. Beregnet leveringstid angis i kassen.

Tips!

Last gjerne ned Posten/PostNord appen. Der kan du få oppdateringer og følge pakkens reise til deg.

OBS – Hvilke leveringsalternativer som er tilgjengelige for deg, avhenger av hvor i landet du bor.

Rask levering

Denne leveringsmuligheten er tilgjengelig om du legger en bestilling som kun inneholder produkter merket med «Rask levering mulig». Leveringstiden angis i handlekurven og pakken sendes med ønsket leveringsmåte.

Standardlevering

Om du kun bestiller produkter med standardlevering, blir din ordre sendt med PostNord til utleveringsstedet.

Om du har lagt en ordre som inneholder produkter med både rask levering og standardlevering, sendes de som ulike pakker med PostNord og Bring, og får da ulike leveringstider.

Sykler og større varer

Om din bestilling inneholder en sykkel eller andre store eller tunge produkter sendes disse automatisk som PostNord hjemlevering og har en litt lengre leveringstid. Du har selv mulighet til å velge dag for levering via PostNord sporingslink. Dette koster 219 kroner.


Leveringsadresse

I neste steg velger du hvor din bestilling skal sendes og der kan du også se eventuelle fraktavgifter som kommer i tillegg (fri frakt over 999kr på alt utenom sykler og større varer). Om pakken skal sendes til en annen adresse eller til en annen person, vennligst kontakt kundeservice før du bestiller.

Hvor er pakken?

Tenk på at det kan ta opptil 24 timer fra din bestilling forlater vårt lager til den er søkbar.

Leveringstid for rask levering samt standardlevering angis i handlekurven

Leveringstidene på hjemmesiden er estimerte leveringstider, og vi kan ikke garantere at varene sendes fra oss innen de angitte virkedagene, da uforutsette forsinkelser kan oppstå. Oppgitt leveringstid er antall virkedager til vi anslår at pakken vil forlate oss samt fraktpartnerens leveringstid. Vi kan altså ikke garantere at din bestilling kommer frem til en viss dag. Vi kan heller ikke erstatte deg ved en eventuell forsinkelse. For mer nøyaktig informasjon om statusen på din bestilling, ber vi deg kontakte oss.

Varer som vi ikke kan levere og som du får bekjed om er utsolgt, blir ikke restordret med mindre annet er avtalt. Hvis du fremdeles vil ha varen, må du bestille den igjen på et senere tidspunkt. Hvis vi må kansellere noe i bestillingen din, vil vi varsle deg via e-post så snart vi har mottatt informasjonen.

Utenlandsfrakt

Vi leverer kun til adresser i Norge. Vi forbeholder oss rettigheten til å avbestille alle pakker med utenlandsk leveringsadresse.