Beskrivelse for
DT Swiss PR 1400 Dicut 21 Oxic Bakhjul 28 "/ 18 Alu 130 / 5mm Svart (graphite)
Denne produktbeskrivelsen er automatisk oversatt. Vi beklager eventuelle feil.
Toppen av aluminiumshjul. Det keramiske OXiC -overflatebelegget gir bremseytelse til felgbremser som det aldri har blitt sett før. Felgene er brede, asymmetriske og lette, noe som gir et enestående forhold mellom stivhet og vekt. Hvis den er satt opp tubeless, blir den atletiske karakteren lagt til suveren komfort og grep. Med bare 1450 g er dette hjulsettet både ekstremt praktisk og konkurransedyktig, veldig i tråd med det skjulte utseendet.
Ratchtet System 36 T / 10 ° innkobling
Engasjementsvinkelen er i hvilken grad et nav snurrer fritt før føreren overfører kraften til hjulet. Jo mindre vinkelen er, desto raskere når benkraften bakken, så en mindre inngrepsvinkel er generelt bedre. Det er imidlertid viktig å vite at det er grenser for den minimalt mulige vinkelen, ettersom påliteligheten til gratishjulsystemet også delvis avhenger av vinkelen. Det som gjør Ratchet System -hubene virkelig unike, er det faktum at alle tennene til de to sperrene går i gang samtidig hver gang. Pawl -hubber til sammenligning bruker bare et par palmer samtidig. Videre, når det gjelder palhubber, er kontaktflaten ganske liten, mens for Ratchetsystemet engasjerer hele frontflaten og skaper mye mindre punktbelastninger. Resultatet er den legendariske påliteligheten til Ratchet System -hubene og særegen lyd når stjerneskralene roterer mot hverandre!
Pro Lock
Pro Lock er en prosess der en patentert, dobbelt sammensatt, klebende væske sprøytes inn i brystvorten, noe som muliggjør ekstremt holdbare hjulbygg. Ved å sette nippelen på eiken aktiveres limet og begynner å herde. Det er fortsatt mulig å sette hjulet tilbake etter at limet har herdet helt, med bare en minimal reduksjon av trådlåsfunksjonen.
Oxic Technology
OXiC er en prosess der et keramisk belegg påføres elektrokjemisk på felgoverflaten, noe som gjør det ekstremt hardt og slitesterkt. OXiC -prosessen oppnår en matt finish i høy kvalitet, som også garanterer det høyeste nivået av bremseytelse, samtidig som slitasjen på felgen reduseres til et absolutt minimum. Det keramiske laget oppnås på samme måte som anodisering, ved å senke kanten i en elektrolyttoppløsning mens du påfører en elektrisk spenning mellom felgen som en elektrode og beholderen som den andre. Den avgjørende forskjellen mellom anodisering og OXiC ligger i millioner av plasmautladninger som oppstår mellom elektrolytten og felgen, og påfører høy temperatur og trykk på oksidlaget som utvikler seg. På grunn av det smelter, utvikler oksidlaget seg, flyter og størkner igjen. Under denne prosessen konverterer den amorfe (ikke justerte) strukturen til oksidet til en krystallinsk (justert) struktur. Dette er grunnen til at OXiC er så hard og slitesterk.
Detaljer
- ASTM-klassifisering: 1