Online sykkelbutikk
Sykle, svømme, løpe! | Vi har det du trenger til en aktiv sommer

Kontakt

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Hvor er min bestilling?
Du kan se statusen for din bestilling i din kundekonto under bestillingdetaljene. Hvis du har lagt inn bestilling som gjest, kan du finne sporingsnummer i forsendelsesbekreftelsen, som du kan bruke for å sjekke den nåværende statusen for din bestilling.

Når blir refusjonen betalt?
Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 2-3 uker å behandle en retur, så vi ber deg være litt tålmodig.

Når vil min reklamasjon bli behandlet?
Akkurat nå mottar vår kundeservice mange henvendelser, og derfor er svartidene våre lengre enn vanlig. Vi jobber så fort vi kan og svarer på e-postene i den rekkefølgen de kom inn. Vi håper på din forståelse.

Du kan finne flere ofte stilte spørsmål på siden Spørsmål og svar.

KONTAKT OSS

Har du spørsmål eller trenger rådgivning? Våre kompetente medarbeidere svarer gjerne på dine spørsmål.

Kontakt oss via e-post: service@bikester.no eller via kontaktskjema nedenfor.

Vær oppmerksom på at vi vil kun dele informasjon om din bestilling til den e-postadressen som ble brukt da du la inn bestillingen.

Akkurat nå mottar vår kundeservice mange henvendelser, og derfor er svartidene våre lengre enn vanlig. Vi jobber så fort vi kan og svarer på e-postene i den rekkefølgen de kom inn. Vi håper på din forståelse.


Kontakt oss på

Gjenværende tegn.